Isnin, 11 April 2011

Festival Kasut Antarabangsa Malaysia 2011

Festival Kasut Antarabangsa Malaysia 2011 yang bertemakan 'Walking in Unity-Sole of The Nation' diadakan di Dewan 2,Pusat Dagangan Dunia Putra(PWTC) Kuala Lumpur pada 8 April hingga 10 April 2011.Pada hari ini,saya pergi ke sana.Ramai yang berkunjung ke festival kasut ini seperti tahun lepas.Pelbagai aktiviti yang diadakan seperti pameran beberapa koleksi kasut ekslusif rekaan Datuk Dr Jimmy Choo di sebuah galeri yang dibina khas,Sogno Gallery,pameran dan jualan kasut serta Mystery Shoe Box yang mempamerkan koleksi kasut yang direka mengikut peredaran zaman dan juga sepasang kasut yang berusia 100 tahun.


Ini kasut Baba Nyonya yang diperbuat daripada 130 kilogram coklat berukuran 10x4 kaki yang telah direkodkan dalam Malaysia Book Of Records sebagai kasut coklat terbesar.


Saya sempat posing lagi di hadapan kasut ini.Hehehe....
Saya beli 3 pasang kasut hari ini iaitu dari jenama Princess,Nazumi dan Windy.Cantik tak? Merah jambu itu memang wajib.Saya kan suka warna merah jambu.


Ini kasut gergasi berwarna merah.Cantik tak?




Gambar-gambar di atas adalah kasut-kasut yang menjadi perhatian saya.Tahun hadapan,saya nak pergi lagi ke festival kasut ini.Tahun lepas,saya pun pergi.Saya beli sepasang kasut sahaja.Tahun ini,saya beli 3 pasang kasut.Hehe..Saya rasa nak bolot je kesemua kasut yang ada kat sana tadi.Hehehe..Kasut-kasut cantik dan menarik.Alangkah jika saya dapat jadi model yang menggayakan kasut,boleh dapat pakai pelbagai jenis dan jenama kasut kan..

0 ulasan: