Isnin, 2 April 2012

BERAZAM INGIN KURUS?

Assalamualaikum...


Anda berazam ingin kurus? Anda menghadapi masalah perut kembung? Masalah cirit birit? Masalah sembelit? Masalah buncit? Untuk penghadaman dan kesihatan,cubalah produk Nurich Lacto-Lite.


Apakah itu Nurich Lacto-Lite?
Lacto-Lite menggabungkan serbuk yogurt dan dengan kultur hidup, insulin dan ramuan-ramuan lain. Inulin adalah prebiotik. Ia membantu menambahkan bifidobakteria dalam usus dan membantu memastikan keadaan usus yang baik.


Ramuan Lacto-Lite
Inulin,serbuk yogurt dengan kultur hidup, serbuk konjak, oligo-fruktosa, maltodekstrin, serbuk vanila dan silikon dioksida dan kondisioner makanan (agen antipengerakan) yang dibenarkan.

Bagaimana hendak minum Lacto-Lite?
Campur 1 bungkus Lactolite ke dalam 200ml air, kacau and minum terus.Elakkan penggunaan air panas.Jangan lupa minum 800ml air untuk lihat kesan lebih ketara. Penggunaan Lacto-Lite ini untuk proses detokfikasi,oleh kerana itu anda perlu minum banyak air.

Harga Lacto-Lite
Ada 25 peket dalam satu kotak.Satu kotak hanya RM158.00.

Halal ker tak?
Dear, takkan la Queenpink nak jual produk haram kot.Memang terang-terang produk ini HALAL dear...Oleh kerana itu jangan risau ya.:

Lacto-Lite nie sesuai untuk siapa?
Sesuai untuk semua jenis kaum manusia kat atas muka bumi.Bagi sesiapa yang ada masalah susah sangat nak buang air besar.Maksudnya,kalau dapat membuang pun,macam tak lawas dan tak puas.Lacto-Lite ini memang sangat sesuai untuk ibu yang menyusukan badan kepada anak sebab ramuannya takkan sesekali mengurangkan susu badan.

Lacto-Lite ini akan membersihkan usus kita,selepas minum ini,akan kerap membuang air besar.Tapi,tiada la sampai sakit perut.Lepas itu badan akan terasa lebih ringan.Kalau pengambilan Lacto-Lite secara konsisten,lama-kelamaan bukan sahaja usus kita bersih,tapi, kulit muka pun jadi gebu dan mulus,sebab toksin dah tiada dalam badan kita.

Bagaimana Lacto-Lite dapat membantu anda?

* Menyingkirkan toksin badan
* Menggalakkan metabolisma
* Mengurangkan beban badan
* Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
* Membantu dalam penghadaman
* Membantu melegakan sembelit
* Membantu sintesis vitamin

Percaya atau tidak?

Seorang wanita yang bernama Siti Rohana berjaya mengurangkan berat badan daripada 98 kg kepada 55 kg dalam jangka masa 2 bulan dengan pengambilan Nurich Lacto-Lite dan Premium Beautiful secara konsisten .Beliau berjaya merealisasikan impian beliau sendiri kembali langsing seperti beliau anak dara dulu.Hebat.Sangat Hebat.


Jangan takut untuk minum Nurich Lacto-Lite ini sebab Nurich Lacto-Lite langsung tidak mengandungi herba atau kimia yang bersifat laksatif(julap).Ia tidak akan buat kita sakit perut atau cirit birit.

Oleh kerana itu,apa tunggu lagi? Sesiapa yang berbadan besar,gempal atau mengalami masalah buang air besar yang tak lawas bukan satu isu lagi.Inilah peluang anda untuk tampil cantik dan sihat dengan lebih berkeyakinan.

Untuk maklumat lanjut :
Email : roszalizas@yahoo.com
No Telefon : 017-9075601

0 ulasan: