Ahad, 22 April 2012

La PraiseTM Skin Care Package


Memelihara Keremajaan Kulit. * boleh beli satu2

La PraiseTM menggabungkan dua keistimewaan iaitu sel induk tumbuhan (plant stem cells) dan antioksidan untuk menjadikan wajah anda kelihatan muda dan berseri. Sel induk tumbuhan merangsangkan pembentukan sel induk kulit. Dengan ini, ia melindungi kulit daripada risiko tekanan dan menggalakkan kebolehan pemulihan sel kulit. Pada masa yang sama, antioksidan melindungi kulit daripada faktor-faktor bahaya seperti penuaan dan mengurangkan tanda-tanda penuaan dan memulihkan keremajaan kulit.

Soothing Cleansing Gel
Mulakan hari dengan wajah kulit yang muda dengan menggunakan pembersih muka yang diformulasi dengan sel induk tumbuhan dan antioksidan. Ia membantu menyingkirkan kotoran yang terkumpul dalam pori-pori kulit, meninggalkan kulit rasa segar, licin dan berseri selepas guna.

Soothing Toner
Toner yang ditambah dengan ekstrak licorice, chamomilla dan pati tumbuhan untuk membantu kulit mencapai tahap keseimbangan dan menghidrasi. Ia mengekalkan kelembapan kulit sepanjang masa.

Sun Protector SPF 30 PA+++
Perlindungan SPF 30 PA+++ melindungi kulit daripada bahaya sinaran UV. Kandungan rice germ oil dan squalane (zaitun) memastikan kulit lembap sepanjang hari.

Night Renewal
Memperkayakan kulit pada waktu malam dengan gel yang diformulasi khas daripada kolagen marin, betaglukan dan antioksidan untuk melembap dan membantu melambatkan kemunculan tanda-tanda penuaan. Penggunaan yang konsisten menjadikan kulit kelihatan muda dan berseri.

Eye Lifting Gel
Formulasi khas untuk menghilangkan garis-garis halus dan lingkaran di bawah dan sekeliling mata. Produk ini ditambahkan asid askorbik (vitamin C) untuk melembap, menegang dan mengembalikan keremajaan kulit di sekitar mata



Untuk maklumat lanjut,hubungi Roszaliza 017-9075601

0 ulasan: