Sabtu, 16 Jun 2012

BISNES PREMIUM BEAUTIFUL BOLEH BAWA KITA KE PARIS DAN LONDON

Yes, statement di atas itu memang betul. Dengan bisnes PREMIUM BEAUTIFUL ini, kita semua boleh diterbangkan ke Paris dan London sana..tak tipu...:)

Bisnes untuk ladies sahaja?..Eh tak lah..in actual, PREMIUM BEAUTIFUL is "One Stop Centre", boleh selesaikan masalah perempuan dan LELAKI juga tau. 

PREMIUM BEAUTIFUL didatangkan dalam 3 helai, Bra PanjangBengkung (Waist Nipper), dan Seluar Dalam Panjang (Girdle).


Kepentingan PREMIUM BEAUTIFUL kepada kaum ladies memang tidak disangkal lagi. Sangat rugi bagi ladies yang menolak PREMIUM BEAUTIFUL ini ya. Mahkota wanita TERUTAMANYA BreastRahim dan Pangkal Rahim..Mahkota-mahkota ini juga jika tidak dilindungi boleh menjadi pembunuh utama kaum wanita..WAJIB mahu di jaga..okay ladies, that is very clear ya..

So yang mana yang sesuai untuk lelakinya? Okay, 

  • Lelaki nak kempiskan perut - Pakai Waist Nipper
  • Masalah Slip Disc - Pakai Waist Nipper
  • Lelaki ada buasir - Pakai Girdle
  • Lelaki ada masalah kencing tak lawas - Pakai Girdle
  • Lelaki ada masalah prostate - Pakai Girdle
  • Angin pasang - Pakai Girdle
  • Gastric - Pakai Waist Nipper
Jadi TIADA alasan lagi bisnes ni untuk LADIES sahaja okay. TIADA diskriminasi hehe. Ramai customer QUEENPINK dari kalangan kaum adam ambil Waist Nipper, tapi QUEENPINK memang nasihatkan untuk jaga MAHKOTA diorang, jadi MESTI pakai girdle juga. Don't worry, bukan ketat-ketat...Loose sahaja ambil size bigger than ukuran pinggul you, so tak sakit...Yang Long Bra tu boleh dihadiahkan (or jual hehe) pada Isteri atau Girlfriend ok.

QUEENPINK sangat-sangat looking for Usahawan-usahawan PREMIUM BEAUTIFUL dari kalangan lelaki dan wanita untuk meramaikan lagi orang yang nak pergi Paris dan London ini! Demand PB terlalu tinggi, tak cukup tangan nak handle. Kerana ramai yang dah sedar tentang kena jaga kesihatan MAHKOTA masing-masing.QUEENPINK passionate and seronok sangat nak share peluang ni! Mari ambil peluang ni untuk bisnes dan at the same time dan BEST OF ALL dapat pergi FREE TRIP PARIS AND LONDON

Call / sms untuk book appointment sebelum tempoh qualify trip tamat ya.

Call me at 011-29292581

0 ulasan: