Jumaat, 1 Jun 2012

Celgynic





Celgynic merupakan nutrien yang dihasilkan berasaskan sains perubatan zaman moden demi memenuhi keperluan nutrisi badan manusia. Ia adalah makanan kesihatan ideal yang  menggabungkan penggunaan ramuan nutrisi semulajadi yang tanpa sebarang bahan tambahan iaitu kuning telur dan pelbagai herba yang bernilai, pemprosesan menerusi teknologi tinggi, dan penambahan dengan pelbagai jenis nutrien. Antaranya kaya dengan kuning telur, asid lemak, pelbagai jenis bahan mineral seperti zink, kalsium, fosforus dan 7 elemen lain yang diperlukan serta bahan aktif. Ramuan Celgynic berkesan untuk mencantikkan wajah, anti penuaan dan meningkatkan metabolisme badan.

Apakah itu lesitin yang terkandung dalam Celgynic?
Nutrien lesitin yang terkandung dalam Celgynic adalah diekstrak daripada kuning telur. Ia merupakan unsur penting dalam pembentukan membran sel badan manusia. Ia dapat memperbaiki, memperbaharui dan menstruktur semula membran sel terutamanya sel-sel otak, jantung, hati dan kelenjar, menjadikan sel seluruh badan lebih sihat. Ia juga dapat menurun dan menguraikan kolesterol dalam darah, melancarkan kapilari darah dan peredaran darah.

Adakah Celgynic dapat mengubati diabetes, tekanan darah tinggi dan kolesterol tinggi?
Celgynic kaya dengan lesitin. Lesitin mempunyai fungsi mengemulsi dan mengurai lemak, mengurangkan masa lemak berada di dinding dalaman saluran darah, menggalakkan kehilangan plak arterosklerosis. Menurut kajian yang dijalankan, kekurangan lesitin akan menyebabkan fungsi pankreas menurun, kegagalan merembes insulin yang mencukupi, mengakibatkan gula yang berlebihan berada dalam darah, dan seterusnya menyebabkan gula darah tinggi. Maka lesitin dapat membantu menyelaras gula darah, tekanan darah dan kolesterol badan.

Bolehkah Celgynic diganti dengan pengambilan sebiji telur kuning setiap hari?
Walaupun telur kuning kaya dengan lesitin, tetapi kandungan kolesterol dan lemak tak tepu di dalamnya juga sangat tinggi. Pengambilan yang terlalu banyak adalah tidak baik untuk kesihatan saluran darah jantung dan otak. Selain itu, Celgynic kaya dengan herba bernilai, dapat membekalkan pelbagai jenis unsur mineral dan unsur aktif untuk badan, dan amat bermanfaat untuk kesihatan.

Apakah cara pengambilan Celgynic?
Dua kali sehari selepas makan pagi dan malam, 4 hingga 6 biji setiap kali.

Siapakah yang perlu mengambil Celgynic?
Mereka yang mempunyai daya keimunan yang rendah, warga tua, pelupa serta mereka yang perlu menyelaras gula darah, tekanan darah dan kolesterol badan.

Siapakah yang tidak perlu mengambil Celgynic?
Kanak-kanak yang berumur 3 tahun dan ke bawah tidak dicadangkan untuk mengambil Celgynic.

Adakah Celgynic memperoleh kebenaran dan kelulusan Negara?
Celgynic telah memperolehi kelulusan daripada Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan dan Institut Pemeriksaan dan Penyeliaan Kebersihan Makanan China, boleh dijual secara sah di pasaran.



Ramuan Utama: Egg yolk, Cordyceps Sinensis, Cortex Eucommia Unoides, Radix Panax Ginseng, Fructus Lycium Chinense, Herba Ganoderma Japonnicum


Berminat? Hubungi Roszaliza@ Queenpink 017-9075601


Facebook : https://www.facebook.com/esmroszaliza.abdulnyzam

0 ulasan: