Jumaat, 1 Jun 2012

PERSOALAN MENGENAI PREMIUM BEAUTIFUL

PERSOALAN MENGENAI PREMIUM BEAUTIFUL


Hi..

Hari nie Ros nk menjawab semua persoalan dari blog reader's mengenai PREMIUM BEAUTIFUL...
Tak kenal..maka x cinta....x pakai...maka tak tahu keberkesanannya... :)

Actually, once uolss pkai PREMIUM BEAUTIFUL, uolss all akan dapati it is actually "Self Practice" for Diet .. uolss akan rasa cepat kenyang dan dalam masa yang sama .. uolss akan mengurangkan portion pemakanan dan mengawal nafsu mkn tu .. Best kan, tak perlu lagi sekat keinginan nak makan ..

SUSAH KE NAK PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL?

TAK SUSAH pun .. PREMIUM BEAUTIFUL comes with different size & yang paling penting Saiz PREMIUM BEAUTIFUL uolss adalah berdasarkan saiz ukuran badan uolss sendiri . Untuk pastikan size PREMIUM BEAUTIFUL uolss, sila bagi pada Ros 4 ukuran utama badan uolss seperti berikut :-

1) puncak dada (bust)
2) bawah dada (underbust)
3)pinggang (waist)
4) punggung (hips)


Anda pasti selesa since korset mengikut bentuk badan uolss .. Juz pakai konsisten 8 jam sehari (uolss tak kan rasa 8 jam tu lama since sgt selesa) & size badan uolss akan mengecil seperti mana yang di idamkan.


Bukan LECEH ke nak ke TANDAS?
Ish mana ade leceh .. Klau uolss rasa leceh tu pun mungkin pada hari pertama jer coz belum biasa lagi .. Ape yang uolss kena buat just lipatkan waist nipper dan turunkan long girdle mcm biasa. Then, teruskan hajat uolss :)

PREMIUM BEAUTIFUL ni, kalau ROSAK mcm mane?
Premium Beautiful adalah korset berkualiti yang jarang akan rosak even though its comes with LIFETIME WARRANTY. Klau rosak pun just pass pada ieja & I'll sent it to repair!!

Panaskan klau pkai PREMIUM BEAUTIFUL??
Bahan yang digunakan untuk penghasilan PREMIUM BEAUTIFUL adalah dari fabrik berteknologi AKWATEK & AKWADYNE yang lembut dan ianya mengekalkan suhu badan.. Fabrik ni teknologi dari German .. Kalau suasana sejuk kainnya akan mengecut dan badan kita akan terasa suam. Manakala bila cuaca panas, kain PB akan mengembang dan kita akan terasa tidak panas .. so sangat sesuai di pakai di mana jua kite berada ..

Best sangat ke pakai PREMIUM BEAUTIFUL?
Korset ni SANGAT SELESA dipakai sepanjang hari kerana kahalusan & kelembutan kepada kulit. Premium Beautiful adalah SUPERBRAND produk & mendapat pengiktirafan di peringkat antarabangsa. Maknanya Premium Beautiful sangat berkualiti tinggi dan terlaris di pasaran. Premium Beautiful menjaga kesihatan disamping membentuk kontur bentuk badan yang ideal. Premium Beautiful is 70% for healthy and 30% for beauty.

Sampai bila nak pakai ?
Minimum 8 hours per day .. ala macam uolss pakai baju pergi kerja, macam tu la .. dari pagi sampai ke petang jer .. dengan pakai PREMIUM BEAUTIFUL ni uolss mampu mengubah bentuk badan menjadi langsing dan meningkatkan tahap kesihatan hidup uolss .. best kan?!

Kenapa PREMIUM BEAUTIFUL MAHAL sangat ?
It is because of quality of the product itself and how effective this product. Ni long term BODY INVESTMENT uolss tau. Uolss tak akan menyesal bila melabur untuk membeli korset ni after pakai & rasakan betapa SELESA, BEST, YAKIN dan CANTIK .. Kita perlu pandang dari sudut kesihatan ..
Plus this korset kan ade jaminan seumur hidup .. Ade ke product lain yg jaminan seumur hidup?? Kalau uolss compare PREMIUM BEAUTIFUL dengan korset lain seumpama uolss compare BMW dengan Proton .. hehehe ..
Tahukah uolss pelan bayaran ansuran PREMIUM BEAUTIFUL juga bermula serendah RM58 sebulan .. student pun mampu ye ..

Mari Kita Fikirkan & Renungkan ..
Kita semua sanggup keluarkan duit untuk service kereta, takkan untuk diri kita tidak sanggup untuk keluarkan duit untuk service diri sendiri??? Hargai aset kita sebelum kita kehilangannya

Ape tunggu lagi, cepat2 contact Ros for FREE Trial & Consultation ye ..

No Telefon : 017-9075601(ROSZALIZA)




0 ulasan: