Rabu, 16 Januari 2013

MALAM ESM MALAM PENUH GLAMOUR

Malam ESM(Empayar Siti Murni) telah diadakan di Dewan Seroja Kelab Golf Perkhidmatan Awam,Bukit Kiara Kuala Lumpur pada 5 Januari 2013.



Program yang dikenali sebagai Malam ESM 2013 menyaksikan 28 finalis model berkonsepkan muslimah bertanding merebut gelaran Juara daripada lebih 500 penyertaan sebelum ini.Queenpink merupakan salah seorang finalis pada Malam ESM tersebut.



Yang Berhormat Datuk Noriah Kasnon,Timbalan Menteri Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat menjadi penaung dan merasmikan program ini.



Finalis hadir dari seluruh Malaysia termasuk dari Negara Brunei Darussalam.Mereka bukan sahaja terdiri dari "model profesional" malah "model bersaiz besar" dan "model baru"




3 kategori model berkenaan digabungkan dalam satu pertandingan tanpa sebarang diskriminasi sekaligus bertujuan membina keyakinan diri di kalangan peserta.

Konsep pertandingan ialah model akan ber"catwalk" secara "ESM Style" dan bukannya "Fast Catwalk" selain sesi soal jawab bersama juri akan berlangsung selepas sesi "catwalk"











Barisan Juri terdiri daripada Solmi Ahmad Sofi(Penerbit Berita Nasional dan Senior Editor RTM),Syaimizi Hamid(Wartawan Hiburan Kosmo),Wawa Idris(Perunding Imej) dan Lily Mazliha(Wartawan Diva)



Malam ESM juga menyaksikan hampir 200 model berkonsepkan muslimah berkumpul selain disertai pereka fesyen terkenal seperti Yasalma,Azhar Zainal,Amar dan Ariff Shukor.



Tahniah kepada semua pemenang.



Queenpink bersama CEO Empayar Siti Murni,Siti Murni Abdul Aziz.








Untuk melihat lebih banyak gambar,boleh klik  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.387133721376788.90964.100002404898087&type=3

























1 ulasan:

Myra Jay berkata...

Pengalaman manis dan berharga untuk dikenang kan :)