Selasa, 12 Mac 2013

ALPHA LIPID SD II

Apa yang anda perlu tahu ialah Alpha Lipid SDII merupakan satu campuran diet yang berkualiti tinggi serta komprehensif yang terdiri daripada protein soya bukan-GMO (75%), serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral.
Suplemen minuman SDII tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa dan membantu untuk memastikan bahawa tubuh anda mempunyai semua nutrien penting termasuk protein supaya lemak dibakar, sementara anda masih dapat mengekalkan jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10 gram protein yang boleh digunakan untuk keperluan harian anda.
Oleh itu untuk memastikan anda benar-benar mendapat kesan optimum pengambilan Alpha Lipid SDII perlu mengikut sukatan serta cadangan yang telah disediakan. Berikut merupakan cara pengambilan Slim Diet II yang paling asas dan perlu diamalkan oleh anda, agar diet anda berasaskan Alpha Lipid SDII memberi kesan yang diinginkan oleh anda.

 
Alpha Lipid SDII – Cara Pengambilan Slim Diet II
  
Dos 15 g (2 senduk) 4 kali sehari untuk sarapan pagi, makan tengah hari, makan malam, dan ‘supper’. Campurkan dengan 250ml air – goncang hingga sebati. Serbuk FibreMax boleh dicampur dengan Minuman Slim Diet II. Berikut merupakan gambarajah cara bancuhan Alpha Lipid SDII.

Alpha Lipid Cara Pengambilan Alpha Lipid SDII   Cara Pengambilan Slim Diet II Yang Betul
Alpha Lipid SDII terkenal dengan “Diet Tanpa Berlapar” oleh itu anda digalakkan untuk mengamalkan pemakanan sihat. Di mana menu diet anda perlu mengambil makanan yang mempunyai kandungan protein tinggi iaitu ayam, ikan, daging, telur, makan laut dan sayuran.
Selain itu pengguna Alpha Lipid SDII juga dinasihatkan agar meminum 2-3 liter air putih (mineral, air masak suam dan sebagainya) untuk memastikan dan membantu lemak yang telah pun di bakar semasa anda mengamalkan diet Alpha Lipid SDII keluar melalui air kencing atau peluh anda.

 
Dapatkan Alpha Lipid SDII Sekarang
 

cara meminum slim diet yang paling berkesan 640x430 Alpha Lipid SDII   Cara Pengambilan Slim Diet II Yang Betul

Sebenarnya untuk kekal cantik, ramping, sihat dan kurus bukan sahaja masalah kaum wanita. Ianya tidak mengira jantina dan juga sesuai untuk kaum lelaki. Sekiranya anda masih tercari-cari program dan produk perlangsingan badan yang sesuai untuk anda, maka pihak kami syorkan anda mencuba Alpha Lipid SDII.

Harga : RM180

Jika berminat untuk dapatkan produk ini,hubungi Cik Roszaliza 017-9075601

0 ulasan: