Rabu, 24 April 2013

SEKITAR SIDANG MEDIA KISAH CHENTA CORNETTO UDA & DARA

Assalamualaikum..

Queenpink dapat jemputan media Astro dan Cornetto Uda & Dara di The Bee,Publika Solaris Dutamas Kuala Lumpur pada 23 April 2013.

Gambar: Press Conference Kisah Chenta Cornetto Uda& Dara

Photo: Sidang media Kisah Chenta Cornetto Uda & Dara sedang berlangsung sekarang. Apakah jalan cerita yang bakal disiarkan dalam siri baru ini? #kisahchentacornettoudadandara

Photo: Ali Salman, pengarah jualan Unilever Malaysia kategori Aiskrim memberikan ucapannya.

Terima Kasih atas sokongan semua pihak dan juga peminat aiskrim Cornetto.  

#kisahchentacornettoudadandara
Ali Salman, pengarah jualan Unilever Malaysia kategori Aiskrim memberikan ucapannya.
Barisan pelakon Kisah Chenta Cornetto Uda & Dara yang terdiri Chacha Maembong,Dafi,Shafiqah Fauzi,Alif Hadi,Jen Shukri dan Anwar Mukles.
Photo: Pelakon-pelakon dan semua pihak yang berkenaan dijemput untuk sesi soal jawab yang menjadi hangat dengan pelbagai soalan dari pihak media.

Pihak media juga sangat berminat tentang drama hangat baru ini tau? :p
Pelakon-pelakon dan semua pihak yang berkenaan dijemput untuk sesi soal jawab yang menjadi hangat dengan pelbagai soalan dari pihak media.
Kisah Chenta Cornetto Uda & Dara merupakan sebuah drama bersiri yang dipersembahkan oleh Cornetto dan Astro.Kisah Chenta Cornetto Uda & Dara mengisahkan tiga pasangan anak muda yang melalui perjalanan hidup penuh dugaan dan cabaran dalam mencari identiti sehingga memperoleh kejayaan masing-masing.Tiga pasangan Uda dan Dara Malaysia.Satu perjalanan K-Pop.Satu kisah kesungguhan,ketekunan dan naluri kasih sayang.Sertailah Dafi,Chacha Maembong dan Alif Hadi untuk treler yang bakal disiarkan melalui Astro Ria(Saluran 104) mulai 1 Mei depan setiap Rabu, pukul 9 malam.Siaran ulangannya pula ialah pada hari Sabtu, pukul 5 petang.
Kisah Chenta Cornetto Uda & Dara akan menjadi drama yang terhangat tahun ini jadi jangan ketinggalan!
Gambar: Press Conference Kisah Chenta Cornetto Uda& Dara
Gambar: Dafi dan Chacha Maembong



Foto


Gambar: Tinggal 3 sahaja. :D

Foto

Foto

0 ulasan: