Sabtu, 13 April 2013

TAWARAN ISTIMEWA


Semakin ramai wanita2 berkahwin yang mengakui kehebatan produk2 kami, antaranya PIL HERBA MAHARANI, MINUMAN KOLAGEN BBPLUS & saya suka nak bagi tambahan KRIM HERBA BIO EVER. Tiga2 produk berkhasiat ni mmg ohsem!!!

Saya seronok baca testimoni Mak Yati, usia lingkungan 60+ tapi masih pandai pasang badan, satu hari tu bila dia buat check up rutin pap smear di klinik, sampaikan nurse terkejut bila dalamannya 'masih POWER'.......wallaaa!! ♥

(Perkongsian dari Mak Yati sendiri)
Hari ini saya membawa 2 org anak perempuan saya ke kelinek kesehatan untuk pemereksaan bulanan cucu saya. Alhamdulillah org tak berapa ramai seperti biasanya.Seorang Jururawat menawarkan kpd kami untuk membuat ujian Pap smear. memandangkan hampir 3 tahun saya tidak membuat ujian itu saya amat bersetuju untuk memastikan keadaan rahim saya sehat tanpa masalah.

Ketika proses menjalani ujian itu saya merasa sakit dan sukar untuk mendapatkan tisu yg akan diambil. Rasanya sudah berkali kali saya membuat ujian tersebut memang tidak menyakitkan. Biasanya seorang jururawat atau Doktor akan mengajak berbual untuk saya mengalihkan kesakitan tadi. " Sudah berapa lama suaminya meninggal?" jwb saya "eii dia masih hidup dan sehat wal afiat "penjelasan jururawat itu " Tapi mcm dah lama tak digunakan" . Dalam hati saya berkata2, Bercendawan ke? berlumut ke?. Kerana ingin tahu sya bertanya " KENAPA? "

" Mak cik makan apa ketat semacam je .macammm.." jawapan spontan saya "macam anak dara"Selepas ujian itu siap saya duduk lagi dihadapan jururawat tadi untuk mendengarkan saranan selepas ini. Tetapi saya terus mengeluarkan BIOEVER dan MAHARANI yg sentiasa berada dalam beg wlu kemana saja. Tujuan saya bukan nak menjual tapi nak suruh jururawat tu beli.

MORAL NYA DISINI
* Bukan saja Si pengguna yg mengakuinya malah jururawat itu yg Mengesahkan* bahawa cream BE & Maharani bolih menjadikan kita Perawan semula*

♥>> Ni betul2 super power nenek!!! cucu2 dah berderet tapi kami sengaja gelar dia Mak Dara Yati...

PM SAYA SEGERA!!! SAYA ADA BEST OFFER!!

SET AWET MUDA PERAWAN!!!~Bio EVer+Maharani+BBPlus
ROSZALIZA 011-29292581

0 ulasan: