Isnin, 7 Oktober 2013

AURASLIM

Gambar: Auraslim.Harga RM110 untuk 6 botol ke atas


Rahsia diet sihat bersama Aura Slim Shake! Wow dengan Prebiotic Fiber dan ekstrak buah-buahan, produk superb ini menbantu anda menurunkan berat badan tanpa berlapar, cirit birit, sembelit, pening kepala dan sebagainya.

Auraslim Shake dihasilkan dengan gabungan buah-buahan segar yang mempunyai khasiat yang baik untuk mengawal berat badan. 

Gabungan enzim dan vitamin yang tinggi di dalam dapat mempercepatkan pembakaran lemak dan menyumbang kepada pembentukan serat di dalam tubuh. Apabila seseorang kekurangan serat ia meningkatkan risiko untuk penyakit seperti buasir, sembelit, obesiti, kencing manis, penyakit chrohn dan 

diverticulitis. 

Prebiotik fiber boleh membantu mengurangkan lemak dalam darah, penyerapan mineral terutamanya magnesium, kalsium dan zat besi.

Ia juga mengekalkan tahap kolestrol yang rendah, mengurangkan toksin dan sebagainya. Penyelesaiannya dengan Aura Slim Shake anda mampu untuk mengecapi berat badan ideal yang diingini hari ini. Diet yang seimbang membantu mengekal tubuh badan yang diidamkan. Amalan pemakanan terbaik untuk kesan efektif dan selamat
 
Wow!!! Kurus tanpa perlu diet ketat? Sembelit? Cirit birit? No! No! No! Inovasi terbaru teknologi Nano 100% dari ekstrak & enzim buah-buahan segar. Aura Slim Shake pasti puas hati dengan hasilnya! Tidak perlu berlapar, Special ingredients superb result!! Bye bye lelemak!!!


1-7 Hari:
- Memudahkan pelawasan bahan kumuhan
- Detoxifikasi pembuangan toksin
- Meningkatkan kadar metabolisme

8-15 Hari:
- Pembuangan air besar yang konsisten
- Kesegaran & tahap tenaga bertambah
- Proses pembakaran lemak lebih cepat

16 Hari ke atas
- Sistem penghadaman lebih baik
- Badan sihat & ketahanan lebih baik
- Berat badan menurun berperingkat
- Perut buncit hilang & bentuk badan langsing!

 
RM110 UNTUK ORDER 6 BOTOL KE ATAS.BERMINAT? HUBUNGI ROSZALIZA 011-29292581

0 ulasan: