Sabtu, 31 Januari 2015

6 Hadiah Yang Paling Romantik Cara Drama Korea

Agaknya apa hadiah terbaik untuk diberikan kepada kekasih anda . Ada beberapa idea untuk anda beli sesuatu yang istimewa kepada si dia, diilhamkan oleh drama Korea,ada beberapa yang sweet dan cute, yang pasti akan membawa senyuman kepada wajah anda.

kdrama1


1. Sekotak coklat buatan anda sendiri – Dalam drama Boys Over Flowers, Guem Jan Di membuat coklat yang sangat comel ini istimewa untuk Goo Joo Pyo. Jika anda ingin sesuatu yang benar-benar istimewa untuk tersayang, coklat buatan anda sediri adalah terbaik untuknya. Lagi romantik jika anda ukir bentuk wajah si dia seperti yang dilakukan oleh Geum Jan Di. Walaupun ringkas tetapi serius anda akan rasa terharu malah si dia rasa begitu dihargai sekali.
kdrama2
2. Barangan kemas – Contoh terbaik dalam drama Pinocchio, apabila Choi Dal Po memberi Choi Di Ha butang dari bajunya? Paling bermakna lagi apabila butang baju tersebut dijadikan loket untuk rantainya.
kdrama5
3. Dream Catcher – Satu lagi barangan yang boleh dikatakan agak sweet ialahdream catcher. Dalam drama The Heirs, Cha Eun Sang telah memberikan Kim Tandream catcher sebagai ganti kepada wang untuk tumpang di rumahnya di California. Selain anda beli sendiri di luar, apa kata anda buat sendiri dream catcher. Sweet bukan?
kdrama3
4. Matching couple outfits – Mengapa tidak beli hadiah untuk anda berdua? Pilih beberapa barang yang hampir sama. Contoh terbaik, mungkin anda boleh beli kasut yang sama seperti dilakukan oleh Kim Tan dan Cha Eun Sang dalan drama The Heirs. Bukankah mereka berdua kelihatan sangat romantik mengenakan kasut sukan dengan rona shocking pink?
kdrama4
5. Snow globe – Apa lagi hadiah terbaik diberikan kepada kekasih anda? Penulis cadangkan anda berikan snow globe buat kekasih. Seperti dalam drama My Girl, Seol Gong-chan telah berikan Joo Yoo-rin snow globe untuk hadiah hari jadinya. Apa yang penulis tahu, snow globe mengingatkan seseorang kepada memori indah bersama.
jandi
6. Small vacation – Jika anda ada bajet lebih, apa lagi kejutkan kekasih anda dengan percutian bersama. Dalam drama Boys Over Flowers, Goo Joo Pyo telah membuat kejutan kepada Guem Jan Di dan membawanya bercuti ke sebuah pulau kecil. Jika anda tidak mampu, anda boleh pergi ke tempat-tempat romantik berdua yang ada di dalam negara ini.

0 ulasan: