Rabu, 28 Januari 2015

Curi Tumpuan Ramai — Lelaki Luah Rasa Cinta di Jejantas

image



Tidak cukup dengan luahan cinta menerusi telefon, nampaknya kini jejaka Malaysia semakin berani meluahkan perasaan cinta bagi memikat hati gadis yang disukai.
Hal ini terbukti dengan tindakan berani seorang lelaki yang membuat sendiri kain rentang kemudian digantung dan dipamerkan di jejantas agar kekasih hatinya membaca luahan cintanya itu. Kain rentang yang ditujukan khas buat Emmairaa Ariana Binti Ismail dan digantung di Seri Manjong, Perak itu ternyata mencuri perhatian umum yang melalui kawasan berkenaan.
Ada pihak kemudiannya merakam gambar kain rentang tersebut dan berkongsikannya di laman sosial, Facebook hingga ia menjadi viral dan tersebar.
“Emmairaa Ariana Binti Ismail, Aku Cinta Padamu…. Cookies Vs Mirmo,” luah jejaka berani itu.
Sayangnya, kesungguhan jejaka itu meluahkan rasa cintanya menerima kecaman di media sosial. Rata-rata menyifatkan perbuatan itu sebagai kebudak-budakan, malah mengganggu kosentrasi para pemandu yang melalui kawasan tersebut.
Tidak kurang juga, ramai ingin tahu bagaimanakah reaksi Emmairaa Ariana selepas membaca luahan cinta yang digantung secara terang-terangan di tempat awam seumpama ini. Malu ataupun terharu?

0 ulasan: