Sabtu, 4 April 2015

5 Sebab Utama Yang Buat Wanita Cancel Hot Date

FAL
Hari yang dinantikan sudah tiba. Setelah sekian lama menunggu respon positif daripada jejaka idaman, akhirnya si dia ajak anda keluar pertama kali.
Maka, sudah semestinya si gadis mahu tampil super menawan dengan kulit yang flawless persis Nora Danish.
Namun, tiba-tiba si jejaka terima panggilan daripada si gadis yang mahu batalkan temujanji makan malam istimewa mereka. Bila tanya kenapa pun tak nak jawab. Emosi terganggu disebabkan apa pula ni?

1. Kecelaan Kulit

FAL-NEW-2
Awas! Kadang-kala solekan tebal pun tidak mampu untuk menutup kecelaan di wajah. Lebih-lebih lagi kalau ada mempunyai parut jerawat yang ketara. Its a big no for hot date!

2. Kulit Perang f3cdtb

Dek kerana terlalu terdedah dengan sinar matahari, tona kulit menjadi tidak sekata. Bahkan seakan-akan bertompok. Sudah tentu si gadis susah hati nak jumpa jejaka idaman dengan kulit sebegitu walaupun dalam profil FB nampak cun melecun.

3. Kulit Kusam

wanita-minum-air-lebih-banyak
Masalah ini paling kerap dialami oleh si gadis. Mungkin dek kerana kurang minum air, kulit nampak pucat dan kusam.

4. Lingkaran Bawah Mata

dark_circles_by_angeliquecloud-d4xdihm
Dalam bahasa pasarnya ia dipanggil mata panda! Nak dijadikan cerita, tersalah pula teknik solekan, kesan lingkaran bawah mata ini akan menampakkan efek seperti kena tumbuk pula!

5. Pencerahan Kulit

FAL-NEW-7
Sudah semestinya nak jumpa si dia dengan kulit yang lebih cerah dan berseri-seri. Tapi, sempat ke ya?
Jadi, kami ada berita baik untuk anda semua kerana Fair and Lovely kini kembali dengan New Fair & Lovely Advanced Multi Vitamin Best Ever Formula.
Bayangkan jika anda mendapat rawatan laser, melicinkan kulit, pengelupasan , antioksidan dan pencerahan dalam 1 produk istimewa ini sahaja! Awesome kan?
fal
Malah, dengan hanya berkongsi pengalaman anda menggunakan sampel FAL yang diberikan secara percuma, anda berpeluang menjadi salah seorang daripada 15 pemenang mingguan.
Bila dah jadi pemenang mingguan, ia sekaligus melayakkan anda untuk merebut hadiah utama bernilai RM 5,000! Oh ya, jangan lupa kongsi pengalaman menakjubkan ini kepada 3 orang kawan anda ok?
Tunggu apa lagi, cepat dapatkan sampel FAL percuma anda sekarang kerana kempen ini berlangsung daripada 2 Mac sehingga 30 April ini sahaja! Oh ya, jangan lupa untuk #Setiaberseri #fairandlovelymalaysia.
Untuk maklumat lanjut, klik https: //www.facebook.com/fairandlovelymalaysia





0 ulasan: