Sabtu, 11 April 2015

‘Aiskrim PMS’ Gambarkan Perasaan Sebenar Wanita!


Parker Jones, seorang pereka grafik yang berpusat di Texas, telah mencipta satu siri label aiskrim yang direka khas untuk wanita yang kebiasaannya menikmati ‘pesta makan aiskrim’ apabila mengalami PMS!
Label pada “PMS Ice Cream”  beliau memahami perasaan anda semua kaum wanita — I Need Some More” mint chocolate chip, “Don’t Come Near Me” rocky road dan “I Think I’m Dying” strawberry.
Label aiskrim tersebut adalah (malangnya) merupakan fiksyen semata, tetapi ia merupakan suatu idea yang menyeronokkan dan cukup unik — mereka meletakkan tanda di sebelah bekas aiskrim yang menjejaki perkembangan wanita melalui PMS apabila mereka makan aiskrim itu sehingga habis.
Info lanjut: Behance (h/t: elitedaily)
pms-ice-cream-label-graphic-design-parker-jones-3 pms-ice-cream-label-graphic-design-parker-jones-13 pms-ice-cream-label-graphic-design-parker-jones-10 pms-ice-cream-label-graphic-design-parker-jones-1 pms-ice-cream-label-graphic-design-parker-jones-12 pms-ice-cream-label-graphic-design-parker-jones-11 pms-ice-cream-label-graphic-design-parker-jones-9
 Sumber: boredpanda.com


"7 Reasons Why German Cars Are In A League Of Their Own"

0 ulasan: