Sabtu, 25 April 2015

PELEKAT EKSKLUSIF LINE LEE KWANG SOO UNTUK PEMINAT DI MALAYSIA!

Anda dah tonton LINE TVC bersama Lee Kwang Soo? Kelakar bukan? Pelbagai kejutan menanti untuk semua peminat Lee Kwang Soo di Malaysia! LINE, peneraju platform kehidupan yang terkemuka di dunia, secara rasminya telah melancarkan pelekat LINE Lee Kwang Soo yang hanya boleh didapati di Malaysia. 300 Friendship  Points (bersamaan dengan RM3) akan diberikan kepada 10,000 pengguna LINE yang menghantar paling banyak pelekat LINE Lee Kwang Soo.
Bersempena dengan pelancaran LINE Mileage, LINE telah melancarkan satu set pelekat personaliti popular Korea, Lee Kwang Soo, yang telah dicipta dengan ciri-ciri tempatan khas untuk peminat di Malaysia. Pelekat ini boleh dimuat turun di LINE Sticker Shop (pada 23 April hingga 6 Mei 2015).
Lee Kwang Soo Sticker details
LINE juga akan mengadakan acara menghantar pelekat LINE Lee Kwang Soo dari 23 April – 27 April untuk menghadiahkan mata tambahan LINE Mileage Friendship kepada pengguna. Untuk menjadi salah satu pemenang bertuah, pengguna perlu memuat turun set pelekat Lee Kwang Soo dan menghantar seberapa banyak stickers kepada rakan-rakan mereka.
10,000 pengguna yang menghantar paling banyak pelekat Lee Kwang Soo akan menerima 300 Friendship Points untuk dinikmati dengan pelbagai jenama gaya hidup mewah seperti Starbucks, Chatime, Zalora, Lazada dan banyak lagi, melalui program ganjaran LINE Mileage.
Jom tengok LINE TVC


Tonton sekali belakang tabir pembikinan TVC, anda lihat sendiri gelagat Lee Kwang Soo, tak kering gusi tengok…


0 ulasan: