Sabtu, 25 April 2015

SUNSILK LANCAR SUNSILK MOVIE SELFIE, ANDA BOLEH ‘SELFIE READY HAIR, ANYTIME, ANYWHERE’

Bagi kebanyakan gadis, saat yang menyeronokkan dan penuh keyakinan selalunya dirakam dengan selfie. Tiada lagi cara yang terbaik untuk mengambil gambar selain dengan rambut yang cantik dan sedia selfie.
Sunsilk buat pertama kalinya melancarkan Sunsilk Selfie Movie dengan tema ‘Selfie Ready Hair, Anytime, Anywhere’, menjemput para gadis untuk menjadi sebahagian daripada kempen yang riang dan menyeronokkan bagi mendapatkan rambut yang cantik dan sediaselfie.
Screen Shot 2015-04-23 at 11.33.13 AM
Kempen Sunsilk Selfie Movie untuk memberi keyakinan kepada para gadis dan membantu mereka tampil cantik dan ceria pada bila-bila masa dan di mana jua. Rangkaian penjagaan rambut Sunsilk Smooth & Manageable akan membantu gadis-gadis ini mendapatkan rambut yang lembut dan mudah diurus, manakala Sunsilk Selfie Movie adalah cara terbaik merakamkan saat-saat rambut terbaik bersama dengan para gadis Sunsilk.
Kempen ini diterajui oleh rangkaian Sunsilk Smooth & Manageable, yang dicipta bersama dengan pakar penjagaan rambut terkemuka di dunia, Yuko Yamashita. Rangkaian penjagaan rambut ini terdiri daripada syampu, perapi, krim rawatan dan krim tanpa bilas.
Peraduan Sunsilk Selfie Movie
1. Sertai peraduan dan menjadi sebahagian daripada Sunsilk Selfie Movie di mana para gadis dijemput melayari www.sunsilkmalaysia.my/selfiemovie dan memuat naikselfie mereka.
2. Mereka akan diberikan satu peluang untuk memuat naik selfiemereka sebagai permulaan. Sekiranya mereka ingin memiliki lebih peluang untuk memuat naik selfie, mereka perlu membeli produk Sunsilk bernilai sehingga RM15, termasuk Sunsilk Smooth & Manageable, di Watsons atau Tesco.
3. Dengan menggunakan bukti pembelian ini, mereka boleh memuat naik empat selfie atau wefie mereka sendiri. Sepuluh (10) orang pemenang bertuah akan menerima hadiah kamera selfie bernilai RM3,000.00.
4. Peraduan ini akan berlangsung dari 3 Mac 2015 sehingga 3 Mei 2015 . Untuk maklumat lanjut, sila layariwww.sunsilkmalaysia.my/selfiemovie.

0 ulasan: