Ahad, 14 Jun 2015

info JAMU SUSUK DARA.

TAKUT NAK INSERT?? SERIAU NAK BERSIHKAN PUTPUT SENDIRI?? TAK BAHAYA KE INSERT2 TU...

CER CUBA BACA INFO NI...
info JAMU SUSUK DARA......

Saya terbaca artikel Dr Hamid mengenai...Masalah Kesuburan Wanita ini dan agk terkejut rupanya perubatan yg menggunakan Herba dan perlu di masukkan utk mencuci Dalaman dan membantu Wanita mengandung disarankan oleh Pakar sakit Puan ini sendiri.
Utk kawan2 yg Baru mengenali JSD dan terbantut niat yang sbb tau kapsul rempah JPD kena masukkan 2 biji, bacela rencana ini. semoga ia Menambah Pengetahuan kita dan menaikkan semangat kita utk terus Ikhtiar dan usaha mencantikkan Dalaman kita yg menjadi salah satu Anugerah yg wajib berbakti kita pelihara.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
BAGAIMANA UTK MEMBUKA SEKATAN TIUB FALLOPIO???
Tampon Herba Berabad-abad lamanya, Perubatan Tradisional Cina telah menggunakan tampon herba sebagai satu cara untuk wanita yang mempunyai Penyakit Radang Pelvik, jangkitan tiub, atau disekat tiub fallopio untuk membersihkan tiub fallopio mereka tanpa pembedahan sama ada atau dadah. Tampon Herba membenarkan sifat-sifat semulajadi herba untuk mencapai dan melepaskan tiub fallopio, serta mengukuhkan sistem pembiakan wanita, yang boleh membantu beliau untuk hamil.
Ia adalah sangat mudah untuk membuat tampon herba dalam masa beberapa minit, dan ia tidak memerlukan apa-apa alat khas. Tampon herba dibuat daripada pelbagai herba yang kaya dengan air mendidih untuk mengaktifkan bahan-bahan herba. Apabila perubahan warna air, biarkan ia sejuk sepenuhnya dan kemudian ketegangan campuran dan menggugurkan tampon biasa ke dalam air herba-diselitkan. Mari tampon rendam beberapa minit supaya boleh menyerap tumbuhan penyembuhan, kemudian memasukkan tampon diselitkan. Ia adalah benar-benar agak mudah.
Jangan bimbang tentang bakteria atau kulat sebagai campuran yang saya cadangkan adalah sepenuhnya selamat dan apa yang saya cadangkan kepada wanita di klinik saya. Herba organik, tender pada badan, dan seperti yang dinyatakan, yang ditubuhkan pada abad penggunaan. "Fallopen tampon Campurkan Herba" dibuat dari bahan-bahan berikut:
Calendula: untuk mempercepatkan proses penyembuhan luka pada kulit, serta mengurangkan bengkak dan keradangan pada membran mukus terdedah tiub fallopio '. Ia juga menghapuskan virus, kulat dan bakteria.
Goldenseal: herba ini meningkatkan bekalan darah kepada tiub fallopio, serta jumlah oksigen dan nutrien ke tiub. Ia juga meningkatkan sistem imun dan membantu berehat otot di tiub fallopio.
Bawang putih: untuk membunuh jangkitan dalam tiub fallopio, uterus dan faraj, serta memusnahkan radikal bebas, memperkukuh sistem imun dan melawan jangkitan. Di samping itu, ia boleh membantu dalam badan dalam detoxing bahan-bahan berbahaya, seperti logam berat.
Red Clover - untuk membersihkan darah, meningkatkan peredaran dan menghapuskan cecair yang berlebihan. Di samping itu, ia boleh memecahkan molekul protein yang membentuk tisu parut, dan ia boleh mengurangkan keradangan.
Akar Corydalis adalah amat berguna merangsang aliran darah ke rahim dan tiub fallopio di kalangan wanita. Ia juga boleh membantu untuk mendetoksifikasi badan, membantu untuk membersihkan tiub fallopio dan uterus apa-apa yang boleh menyebabkan masalah. Corydalis boleh mengurangkan kesakitan, yang membantu untuk berehat tiub fallopio dan rahim untuk melegakan kekejangan yang menyakitkan.
Akar Astralgus: akar Astralgus longkang cecair tambahan daripada tiub fallopio dan membantu penyembuhan luka dan tisu dalam organ-organ pembiakan. Ia juga mengandungi banyak antioxidents dan mempunyai ciri-ciri antibakteria dan antivirus. Ligusticum: mengurangkan bengkak pelvis, membantu mengurangkan kerosakan sel yang berlaku kerana proses penuaan, dan juga membantu pengawal terhadap pembentukan tumor.
Dong Quai: herba ini menghapuskan kekejangan dan kekejangan otot dan membantu sistem imun dalam penyingkiran bahan buangan daripada tiub fallopio. Orang juga menggunakan ia untuk berehat otot di tiub dan memperkayakan aliran bendalir limfa ke tiub.
Jika anda berminat dalam tampon herba, saya suka untuk berkongsi maklumat lanjut dengan anda tentang menggunakan teknik urutan khas bersama-sama dengan tampon herba untuk meningkatkan kesannya. Anda juga boleh membaca maklumat lanjut mengenai penggunaan tampon herba, tips yoga yang membantu perekatan siaran pada tiub fallopio, dan juga pelepasan semula jadi ketidaksuburan....
**JAUH LEBIH MUDAH DAN TAK PERLU TAMPON HANYA INSERT KAPSUL YG AKAN MENYERAP LENDIRAN, AIR2 BUSUK, DARAH BEKU YG TERSUMBAT DI DALAM MS-V. **

0 ulasan: