Rabu, 24 Jun 2015

PENTING UTK KAUM HAWA!! Sila Baca Sampai Habis

PENTING UTK KAUM HAWA!! Sila Baca Sampai Habis
Selalu dengar Masker hanya pada muka kan? Kami ada Masker utk Cik V, sebab apa kita perlukan Masker V?
bila kita tak rasa gatal2. rutin harian kita entah berapa kali masuk tandas buat urusan kecil dan besar. selesai sahaja. bedakkan miss v kita. diseluruh permukaan miss v. keselesaan sepanjang hari dan rasa kering dan tidak melekit. bau tak ada.
~ bila mandi tu ambil masa srub balik bedak2 yg kita sapu. terdapat banyak daki2 akan keluar. itu semua sel2 kulit mati kat miss v kiita. mcm bibir. bila dah scrub kita lap dengan kain bersih kita boleh rasa halus, lembut dan licin. kalau kita kerap buat mcm tu setiap hari. Miss v kita tak ada la lebam....fresh pink kalau kita guna dari peringkat awal. kalau baru nak guna jadikan amalan kena sabar sikit la. sbb nak repair miss v tu bukan sekejap. kena rajin dan tidak putus asa.
~ kalau dah kawin lama2 berjimak.. bunga2 yang segar pon makin layu. adat benda hidup mcm tu la. tapi...kalau kita bedakkan miss v ...percaya tak ianya kembali tegang . bayangkan tu baru sekali. kalau hari2.
~ pada masa yg sama bila bedak disapu pada lubang miss v....automatikly terus rapat. lubang tersebut tertutup. tak ke magic tu namanye.
kenapa orang mengandung boleh pakai?
~ orang mengandung makin lama baby makin besar dalam rahim. jadi banyak lebihan - lebihan lendir karung baby tolak. jadi no wonder dengan tekanan tu..banyak lendir akan keluar ketika mengandung terutamanya dari masa kesemasa faktor baby membesar. time tu ibu - ibu mengandung sangat susah hati...panties basah, gatal2 semua serba tak kena. so wanita2 mengandung simpan magic powder dalam poket kemana2 u pergi.
**TIDAK AKAN MNGAKIBATKAN KEGUGURAN**

0 ulasan: