Khamis, 30 Julai 2015

Kaedah penggunaan Minyak Ikat Kasih

Kaedah penggunaan Minyak Ikat Kasih
BAGI KAUM ADAM
Dibawah testis ( buah zakar ) ADA LUBANG yang dipanggil lubang cincin. Disitu adalah centre kekuatan tenaga batin atau zakar kaum adam.
URUTKAN DENGAN MENARIK KELUAR URAT-URAT DARI LUBANG CINCIN SETERUSNYA HINGGA KEHUJUNG ZAKAR DGN MENGGUNAKAN MINYAK IKAT KASIH.
SEMINGGU PERTAMA KETIKA AMALAN URUTAN ITU DILAKUKAN, ORANG LELAKI PON MENANGIS SBB SAKIT BAGI YANG ADA MASALAH LEMAH TENAGA BATIN.
TINDAK BALAS POSITIF SELEPAS SEMINGGU ATAU 2 KE 3 HARI..ALIRAN DARAH DIZAKAR & BUAH ZAKAR AKAN TERASA BERDENYUT-DENYUT & INI AKAN MENJADIKAN ZAKAR LEBIH KUAT DAN BERTENAGA.
more tips utk lelaki: nak ehem2 boleh sapukan sedikit minyak ikat kasih dan urutkan pada bebed. perfomance anda tidak mengecewakan insyaallah... nak mesra lagi..mintak isteri tolong urutkan ye...
`````````````````````````````````````````````````````
Gunakan Minyak Ikat Kasih dalam membantu membesarkan dan memanjangkan zakar dengan menggunakan teknik mengurut dibawah ini:
* Mengeraskan Zakar
Sebelum tidur ambil sedikit minyak urut dan gosokkan dengan laju pada tapak tangan untuk memanaskannya apabila mengurut. Letakkan sedikit minyak tersebut pada jari-jari tangan dan urut kelengkang ia itu antara dubur ke telur zakar [seakan-akan Istibra selepas kencing ] . Tekan sedikit dan pastikan anda urut sehala saja, yakni dari dubur mengarah ke telur zakar. Lakukan sebanyak 7 kali. Ada juga amalan yang disertai dengan zikir-zikir tetentu, seperti contohnya wafaq berikut:
Ya Qadim
Ya Daim
Ya Ahad
Ya Wahid
Ya Samad
Ya Allah - Ya Allah - Ya Allah
Ya Qahar - Ya Qahar - Ya Qahar
Lailaha il'aLlah hu Wahidul Qahar
Kesan dari amalan ini akan dapat dilihat pada malam itu juga, di mana zakar akan menegang dengan galak sekitar 3 pagi sehingga waktu solat subuh. Amalkan ia kalau boleh pada setiap malam sebelum anda tidur terutama ketika cuaca sejuk supaya ligament dan urat-urat zakar berada pada tahap kecergasan yang terbaik.
* Urut untuk Memecahkan Lemak & Angin pada batang Zakar
Semasa bangun dari tidur, selatkan pangkal batang zakar [ kawasan yang berhampiran dengan bumi zakar ] menggunakan jari telunjuk dan jari tengah tangan kanan atau tangan kiri. Hujung jari-jari itu menekan ke bumi zakar sambil mengurut-urutnya ke atas dan ke bawa. Lakukan selama kira-kira 2 minit atau hitungan 99-kali. Lakukan pada setiap pagi kerana amalan ini akan memecahkan lemak dan angin dari berkumpul pada pangkal zakar. Ianya juga dapat mengelakkan dari berlakunya tersimpul urat buah zakar apabila usia meningkat tua.
* Menahan Mani
Menurut kitab Tajul Muluk dan Rawd-at-Tirr, mengurut menggunakan minyak urut yang khas boleh membantu lelaki bertahan lebih lama ketika bersetubuh. Caranya ialah dengan mengurut sehala dari pangkal zakar menghala ke hujung zakar, berulang-ulang kali. Tempatkan ibu jari di bahagian atas batang zakar, jari tengah di bahagian bawahnya. Lakukan urutan selama 2 minit atau 99-kali hitungan. Latihan ini boleh dilakukan pada bila-bila waktu lapang, kecuali pada waktu Zohor dan Maghrib.
* Urut Memanjangkan Zakar
Kebanyakan lelaki merasakan zakar mereka tidak menepati saiz yang sepatutnya. Purata zakar normal lelaki dewasa ialah sekitar 4 inci hingga 6 inci, namun perlu diingatkan bahawa kebanyakan lelaki tidak mencapai saiz zakar yang optima. Maka atas sebab ini kaedah mengurut boleh meningkatkan zakar ke tahap yang lebih besar dan panjang. Dalam satu kajiselidik di Amerika, majoriti wanita di negara tersebut menginginkan lelaki yang mempunyai zakar sekitar 7 inci dengan ukur keliling yang tebal. Alasan yang diberikan mereka ialah untuk dapat merasakan zakar penuh atau sendat di dalam vagina dan supaya kepala zakar dapat menyentuh mulut rahim [ cervix atau Batu Meriyan dalam istilah perbidanan Melayu ]
1. Mengurut zakar untuk memanjangkannya elok dilakukan pada awal pagi. Sapukan sedikit minyak urut pada tapak tangan dan gosok dengan laju untuk memanaskannya.
2. Tarik nafas dalam-dalam. Kemutkan dubur, genggam pangkal batang zakar dengan tangan kanan menggunakan ibu jari dan jari telunjuk.
3. Lurutkan batang zakar itu membawa tangan ke hujung zakar tapi hendaklah anda berhenti bila sampai ke takuk zakar. Dengan cara ini, anda menghantar lebih banyak darah ke dalam kepala zakar dan dikunci tenagannya oleh cengkaman tangan tadi. Tahan nafas selama 7 kiraan sambil mengekalkan cengkaman itu. Kemudian lepaskan.
4. Lenturkan batang zakar ke arah paha kanan dubur. Kemudian lepaskan lenturan itu. Lakukan sebnyak 21 kali.
5. Lenturkan batang zakar ke arah paha kiri dubur. Kemudian lepaskan lenturan itu. Lakukan sebanyak 21 kali.
6. Pegang kepala zakar, pusingkan zakar mengikut jarum jam sebanyak 21 pusingan. Kemudian lakukan yang sama pada arah berlawanan jarum jam.


SMS/WHATSAPP ROSZALIZA 011-29292581

1 ulasan:

QasehnyaRania berkata...

nice sharing

psstt: sis, ikan yang saya guna tu ikan nyok nyok.