Sabtu, 4 Julai 2015

Kenapa kita panggil dia masker vagina?

Kenapa kita panggil dia masker vagina?
bila kita tak rasa gatal2. rutin harian kita entah berapa kali masuk tandas buat urusan kecil dan besar. selesai sahaja. bedakkan miss v kita. diseluruh permukaan miss v. keselesaan sepanjang hari dan rasa kering dan tidak melekit. bau tak ada.
~ bila mandi tu ambil masa srub balik bedak2 yg kita sapu. terdapat banyak daki2 akan keluar. itu semua sel2 kulit mati kat miss v kiita. mcm bibir. bila dah scrub kita lap dengan kain bersih kita boleh rasa halus, lembut dan licin. kalau kita kerap buat mcm tu setiap hari. Miss v kita tak ada la lebam....fresh pink kalau kita guna dari peringkat awal. kalau baru nak guna jadikan amalan kena sabar sikit la. sbb nak repair miss v tu bukan sekejap. kena rajin dan tidak putus asa.
kenapa harus kita bedakkan miss v kita
~ kalau dah kawin lama2 berjimak.. bunga2 yang segar pon makin layu. adat benda hidup mcm tu la. tapi...kalau kita bedakkan miss v ...percaya tak ianya kembali tegang . bayangkan tu baru sekali. kalau hari2.
~ pada masa yg sama bila bedak disapu pada lubang miss v....automatikly terus rapat. lubang tersebut tertutup. tak ke magic tu namanye.
kenapa orang mengandung boleh pakai?
~ orang mengandung makin lama baby makin besar dalam rahim. jadi banyak lebihan - lebihan lendir karung baby tolak. jadi no wonder dengan tekanan tu..banyak lendir akan keluar ketika mengandung terutamanya dari masa kesemasa faktor baby membesar. time tu ibu - ibu mengandung sangat susah hati...panties basah, gatal2 semua serba tak kena. so wanita2 mengandung simpan magic powder dalam poket kemana2 u pergi.
MCM MANE NK GUNA MASKER V???
masker blh guna 2 cara..
1)sebagai scrub
time mandi tu, dah basahkan faraj, then ambil sedikit dan gosok macam scrub..
kemudian bilas..
lepas dah keringkan badan dengan tuala lepas mandi..
2) blh juga guna sebagai ......powder..
sapu pada bahagian tersebut...
esok nya baru basuh..
- MAGIC POWDER “SUSUK DARA” Masker Vagina RM25 -
Digunakan selepas setiap kali faraj dibersihkan DAN DISAPU sebagai bedak.
- Dengan menggunakan jari sapukan keseluruhan permukaan faraj yang lembab
- Setiap kali membersihkan faraj hendaklah scrub keluar daki – daki yang melekat di permukaan faraj setelah bersih sapukan kembali MAGIC POWDER SUSUK DARA.
- Hendaklah di sapu keseluruhan termasuk area pipi kanan dan kiri
Khasiatnya: - Permukaan faraj akan menjadi tegang dan halus - Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup - Bibir faraj yang mengeleber akibat melahirkan anak akan menjadi rapat kembali dan tegang - Penggunaan yang berterusan dan kerap akan mengembalikan warna pink sebenar di permukaan Faraj - Area sensitif faraj akan kembali membukit tegang dan akan meningkatkan kemahuan syahwat...
Bagi mendapatkan hubungan suami isteri seperti diimpikan, faraj wanita mestilah sentiasa dalam keadaan bersih, tidak berbau, rahim cantik terletak,faraj tidak banjir dan paling penting,maintain ketat bab perawan. Caranya cukup mudah. Ada beberapa cara sebenarnya.
Ambil serbuk MASKER VAGINA lalu disapu ke pintu lubang faraj. Buat 3-4 kali seminggu pun sudah memadai. Tindakbalasnya akan segera dapat dirasai. Bertahanlah sedikit dengan rasa berdenyut-denyut di bahagian otot yang longgar sebab manjakani sedang bekerja untuk membantu anda.
Ringkasan kegunaan masker
MASKER VAGINA - (RM25.00) / 3gm
~ merawat masalah kegatalan di miss V
~ menegangkan dan merapatkan bibir faraj
~ memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihan lendir
serap keluar keputihan
+ boleh mencerahkan kulit di bahagian faraj
+ menyamankan faraj
+ boleh merawat masalah ruam di bahagian lain
+ boleh jd pengganti deodorant
+ merawat buasir
+ merawat luka kecil
LANGKAH PEMAKAIAN MASKER VAGINA
1- dapatkan masker vagina "susuk dara"..lap miss v kering
2- celupkan 1 jari anda ke dalam bungkusan
3- pastikan magic powder melekat di jari anda
4- sapukan di seluruh permukaan vagina keseluruhannya
TIPS NAK PAKAI MASKER VAGINA BAGI YANG DAH BERKAHWIN
1-----LEPAS MANDI SEBELUM PEGI KERJA....SAPUKAN MV PADA PERMUKAAN FARAJ ANTARA 2 BIBIR
2----SAPUKAN JUGA PADA BUKIT KECIL YG SENSITIF AGAR BUKIT KECIL YG LAYU ITU AKAN SEGAR BUGAR SEPERTI ANAK DARA...(BI.......KE.....)
3---SAPUKAN JUGA DICELAH CABANG PAHA SUPAYA WARNA HITAM DI CELAHAN ITU AKAN MAKIN PUDAR
4--AKHIR SEKALI OLESKAN DENGAN JARI TENGAH MASUKKAN SEPARUH JARI KE DALAM LUBANG FARAJ..pusing2kan jari anda......aarr yg ni la baru nk rasa ketat..kalau setakat sapu saja tak jadi puan...puan sayang oiii.....
(umpama makan dgn ambik bau ler beza tak?...beza kan?)
-------SELAMAT MAJU JAYA------

SMS/WHATSAPP ROSZALIZA 011-29292581

0 ulasan: