Sabtu, 7 November 2015

Secret Correa in Metro

Credited to:Harian Metro
 maklumat lanjut:http://www.hmetro.com.my/node/22042 
7 January 2015 Harian Metro page 44 

Kuala Lumpur: NZS Hyper Enterprise komited meluaskan pasarannya menerusi prod
uk losen kurus sejuk, Secret Correa yang pertama dihasilkan dengan gabungan kolagen asli daripada bunga matahari. 

Pengasasnya, Nor Azila Mohamad Azmi berkata, walaupun Secret Correa baru di pasaran pihaknya menerima permintaan dari Singapura, Brunei dan Indonesia. Katanya, tahun ini pihaknya menumpukan kepada pasaran tempatan dan luar negara bagi memenuhi permintaan yang meningkat. 

“Kami memperkenalkan Secret Correa pada suku akhir 2014 dan sebanyak 2,000 unit terjual dalam dua bulan. Bagaimanapun, kami menyasarkan peningkatan jualan 5,000 sebulan sepanjang tahun ini. 

“Kami yakin jumlah itu dicapai kerana majoriti testimoni kami memberi maklum balas positif dan mendapat kesan terbaik selepas menggunakan Secret Correa dalam tempoh tiga ke tujuh hari mengikut metabolisme individu,” katanya kepada Bisnes Metro. 

Menurutnya, selain membantu mengurangkan berat badan, Secret Correa juga menghilangkan selulit serta boleh digunakan lelaki dan wanita. 

Nor Azila berkata, pihaknya mempunyai lebih 100 pengedar di seluruh negara dan berhasrat membantu melahirkan lebih ramai pengedar dan stokis Secret Correa bagi meluaskan pasaran. 

“Kami melantik pengedar dan stokis yang menunjukkan pencapaian jualan disasarkan, malah kami yakin cara ini dapat memastikan syarikat memperoleh pengedar dan stokis berkualiti. 

“Kami memberi latihan serta sokongan berterusan kepada mereka dari semua peringkat bukan saja bagi menjana pendapatan, tetapi menjadikan Secret Correa sebagai platform sumber pendapatan untuk mengubah kehidupan mereka. 

Untuk maklumat lanjut boleh melayari www.secretcorrea.com atau Facebook (Cik Puan Azila SC),” katanya.

 Beliau berkata, bermula suku pertama ini pihaknya mengadakan seminar Kembara Secret Correa (SC) dengan lokasi bermula di Lembah Klang untuk membantu pengedar dan stokis mencapai pendapatan empat hingga lima angka. 

Artikel ini disiarkan pada : Rabu, 7 January 2015 @ 5:26 AM


0 ulasan: