-
Assalamualaikum...
Setelah sekian lama tak menjengah blog nie...macam² juga berubah...rasa
kekok pula nak update entry...almaklumlah, sudah enam ke tujuh t...
Tanda-Tanda Malam Lailatul Qadar Telah Berlaku
-
Apabila tiba 10 malam terakhir bulan Ramadan, maka berlumba-lumbalah ramai
umat Islam untuk beribadah lebih hebat daripada kebiasaan. Tujuannya adalah
satu...
Hello Darlings
-
Assalamualaikum
Iya. Yuyu dah unpublished segala post-post yuyu sebelum ni atas sebab
terasa cringe di situ. Haha. Hmm. Kenapa korang tak bagitau yuyu ...
2025
-
Assalamualaikum,
Lama betul menyepi dan hampir terlupa yang i ada blog. if you read this Hai
Hello. Thank you for reading my blog. Dan harini terasa nak m...
Lelaki tular tampar isteri ditahan pagi tadi
-
Tangkap layar kejadian memaparkan seorang suami yang menampar isterinya di
khalayak ramai dalam satu kejadian di Kota Warisan, Sepang, baru-baru
ini.SEPAN...
What Is The Latest Technology In 2019?
-
- For testing the freshness of milk the scientists of an Indian Institute
of Technology Guwahati have. Biodegradable plastic offers a solution but
lacks ...
The Game Cast Season 3
-
Explore the latest videos from hashtags: Chris jenks as steve morley: Game
Of Thrones Facebook Recap Season 3 Episode 2 Happy Place Game Of Thrones
Faceboo...
Adil
-
*29 years old Me.*
*Act wiser.*
Adil itu Redha.
Seringkali, manusia tertanya-tanya
Di mana adilnya Tuhan meletakkan kehidupan yang berbeda-beda untuk ham...
Travelog TA ke Bangkok - Khao Yai - Ayutthaya 2020
-
Assalammualaikum =)
Travelog TA ke Jepun tak siap
Travelog TA ke London tak siap
Travelog TA ke Seoul Korea tak siap
Travelog TA ke Krabi tak siap
Travelog...
Resepi Egg Muffin Keto version
-
Hiiii....since dah 2020 ni, so i bahasakan kak bee la na dalam blog i ni ok
^^
So kak bee nk mengelap habuk dan sawang-sawang blog kak bee ni dengan
uploa...
PENGALAMAN BERCUTI DI SETIU, TERENGGANU
-
*Pengalaman Ke Setiu, Terengganu | *Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
semua. Yes! Minggu lepas onie berkesempatan untuk berjalan ke Setiu,
Terengganu...
Taman Botani Negara- SA
-
*assalamualaikum..... *
Selamat tahun baru 2020
tq EZ suntik balik semangat utk update blog ni blk...
itulah bagai dikata bz mengalahkan menteri, hahhaa
s...
Nak jana Wang? Hanya Share Post dan Cerita anda
-
Kiki helps you become a blogger instantly. Write about your travels,
culture, food, interest, family, friends, stories, classes, news,
excitements, art an...
2020
-
Assalamualaikum
Salam pertemuan dari Syeeda yang telah sekian lama menyepi.
Alhamdulillah dah masuk tahun 2020. Umur pun naik satu angka lagi. *Officially ...
BELLE Tudung Instant Shawl Double Loop
-
BELLE is a double loop instant shawl
1. Sarung DUA kali sahaja dah siap flare dan batu kristal.
2. Flare design beri effect muka lebih tirus.
3. Bahagia...
Seadanya aku
-
Assalamualaikum...wbt..
Salam jumaat yang penuh keberkatan lama tidak menulis di sini..
Sekarang selalu menulis di FB..
Hingga kan nk mencari blog sendiri ...
Rahsia Kehebatan Zikir "Ya Wahab"
-
Sumber Grafik
RAHSIA KEHEBATAN ZIKIR YA WAHAB
*1) Menjadi kaya dan terkenal*
Bila membaca Ya Wahhab 300 kali setiap hari atau selepas setiap solat
fardh...
Pengalaman Bersalin
-
ASSALAMUALAIKUM....
Hello readers....jangan terkejut dengan tajuk entry...memang aku
nak cerita pengalaman bersalin diri sendiri bukan orang...
Pertama Untuk 2019
-
Pertama untuk 2019? Ataukah akan jadi yang pertama dan terakhir? Kaedahnya
update blog setahun sekali? Bila lihat balik, kali terakhir pada tahun
2015..s...
puteri harbour johor : fun family weekend
-
Kemeriahan Hujung Minggu Menanti Seisi Keluarga
di Puteri Harbour!
*Acara Tahunan Keluarga Astro - Fun Escapade - Bakal Diadakan Buat Pertama
Kalinya di...
TRAGEDI OKTOBER : Duit bagi tapi tak cukup!
-
Assalamualaikum. Fuhhh, lama tak menulis di sini. Hampir lupa *password*
blog. Nasiblah hentam tadi mau. Hehehe. Terasa nak menulis disini sebagai *peringa...
APA ITU SPF PADA SUNBLOCK?
-
Assalamualaikum. Hari ni Eyza nak share ilmu tentang sunblock. Selalu kita
tengok ada label SPF pada sunblock kan? Apa itu SPF dan bagainana anda
memilih ...
MALIQUE 1ST SNOW! HOKKAIDO!
-
Memandangkan Hokkaido ni besar. Dan aku hanya ada 6 hari. Which is aku
menyesal sangat sebab spent masa lama lama dekat kansai. Patut aku terus ke
sappo...
hai uols!!!!!!
-
Helloooooo
rindu tak
rindu laaa
plisss!!!!
hei kembali semula setelah berjanji dgn si jah wahida yang bulan 7 aku dan
dia kena tepati janji utk update blog...
KAO Memudahkan Kerja Di Rumah Bersama Anak Anak
-
Menjadi seorang mama kepada empat orang anak lelaki bukan satu tugas yang
mudah. Dari seawal pagi, tugasan kak fink sebagai seorang ibu dah bermula.
Dari ...
Masih Bernafas...
-
Assalamualaikum..
Hello, hai.. dah lama tak update blog ni, Mujurlah masih ingat password
ni.. Alhamdulillah bukan apa, sibuk sangat dengan hidup ni. hahaha...
MAMA DAN BARANG KEMAS
-
Ok, settle citer pasal handbag, sekarang mama nak citer pasal barang kemas
pulak. Ok kalau handbag yang harga ratus-ratus pun mama tak mampu beli masa
keja...
CINTA SATU ILUSI ATAU REALITI
-
Assalammualaikum w.b.t
Hari ini aku nak cerita sedikitlah mengenai pengalaman aku sendiri yang
menghadapi cinta ilusi dan cinta realiti. Cinta bukan mud...
Bellaammara Year End Sale ~ BAYES 2017
-
Salam semua
Baru je kan nak active blk kat blog
Udah tenggelam semula
hahahaha
Puncanya ialah
Year End Sale
Skang dimana-mana semua dah stat buat year end...
Buat Aiskrim Oreo dengan 3 bahan, sedap!
-
Baru-baru ni viral dekat FB kek 2 bahan kan, jadi dengan semangatnya nak
menerai kita pun mintak lah en suami belikan bahan ha, dah la bahan mudah
di cari...
Bab 1 : Sipi-Sipi Selamat - Bahagian 4
-
En. Barton Swift seorang pereka sejati. Sejak kecil, dia berminat pada
hal-hal mekanikal. Antara usaha pertamanya ialah mencipta satu sistem yang
terdiri ...
Itinerary Surabaya- Ijen- Bromo- Malang
-
*Itinerary Surabaya- Ijen- Bromo- Malang*
*Day 01*
Fly directly from KLIA to Juanda International Airport in Surabaya. Supir
will send you to your hotel ...
Rindunya zaman blogging..
-
Sebenarnya kan, tiap2 hari bukak blogger.com ni then click new post.
Banyak je benda nak cerita. Tapi tulah time constraint penyebab utama.
Kadang2 tu ten...
Sebab Allah Itu Ada
-
*Menangislah! Tak Mengapa.Menangis akan buat kau lega.Tapi jangan
lupa.Baiki balik apa yang dah nak rebah.Apa dia?Hubungan kau dengan Allah.*
Subh...
Cakoi Viral 5754 mendapat sambutan di Brunei
-
Bandar seri Begawan: Viral di media sosial tentang cakoi pelbagai toping
dan perisa.Tidak ketinggalan di Brunei Darussalam. Rata-rata netizen memuji
kese...
Fidget SpinnerRobot Terbang Aqeel dan Adam
-
Assalamualaikum..
Skang ni musim fidget spinner..bdk2 alaf baru..xmain dh gasing or konda
kondi..haih
Ni keje 2 budak pupu aqeel dan adam..depa ni suka be...
DOMAIN USER EXPIRED ! huhuh
-
*بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ*
*Salam Sayang penuh kerinduan di Ramadhan Al Mubarak *
Maaf sangat2 kepada yg masih setia komen di ruang legar akk
hu...
Taste Of New Zealand Food Fair kini di Jaya Grocer
-
Assalammualaikum,
Hai korang , sibuk ke . Buat apa tueee ?? Meh sini nak story sikit pasal
makanan dari New Zealand . Taste Of New Zealand Food fair kini...
Bidai Tingkap Modern Kemas Cantik
-
Assalamualaikum sekarang nadia ada jual bidai untuk tingkap
so sesiapa yang berminat untuk letak bidai modern macam dalam gambar ni
boleh pergi ke facebook ...
Rantau Panjang Kelantan
-
Alhamdulillah kami tiba di Kelantan dengan selamatnya, sampai dalam jam 5
pagi wah gitew, en Husben ai memang suka bertolak malam-malam, tapi malam
tu h...
sekian lama tak apdet blog.............
-
[image: photo bismillah_zpse3a79df3.gif]
Salam semua...rindu kat semua...siapa? semua? hihihi...ibu memang suka syok
sendiri, perasan blog ramai yang dat...
Teringin Nak Makan Pizza
-
Harini.. Entah kenapa.. Teringinnnnnn sangat nak makan pizza. Segalanya
bermula malam tadi. Wasap member..
Aku : esok nak gi kota la. Nak makan piza. Te...
Prelucrarea grafica in social media
-
Prelucrarea grafica a aparut in atelierele fotografice pentru a manipula
efectele nedorite si a infrumuseta portretele celor care apareau in poze.
Astazi, ...
The benefits of limiting or Swagbucks
-
There are many ways online do, speak to the way these days, money is a
site which means less of a chance to get the best results with the
Swagbucks websit...
PREPARATION KAHWIN
-
Assalamualaikum.
Walaupun dah lebih setahun kahwin, nadia nak cerita jugak tentang
preparation kahwin. Sebabnya, blog ni dah jadi macam diari dah, bila-bil...
Taktik Menipu
-
Assalamualaikum..
Lama tak menaip. Sejak komputer dah tukar window 10 ni, lagi la kemalasan
melanda. Semua benda macam perlahan sangat wehh... aduhai. Ca...
Hello, I'm back
-
Salam semua,
Hi! Alamak. Tetiba rasa nak buka blog. Baca blog sendiri terus terasa rindu
sangat-sangat nak menulis macam dulu. Serius bila buka blog teras...
Another Vendor Boutique!
-
Just nak kongsi something...
Sebahagian products yang dijual kat my biz online sekarang dah ada kat
Vendor butik yang terletak kat Ampang. ;-)
Cer cari...
JOBAH SORAYA
-
*KOLEKSI KEGEMARAN WANITA GEMPAL MALAYSIA SEJAK 2012*
*Memperkenalkan koleksi Jubah SORAYA bermotif HANDSPRAY, khas untuk anda
yang mementingkan penjaga...
DIANZ VITAMIN C & E
-
*Dianz vitamin new packaging!! Lebih power!!*
*Kesan 2 kali lebih cepat dan pastinya lebih murah dan juga sedap!!*
*Tambahan EXTRA PEARL yang pastinya akan...
Selamat Datang ke dNur Homestay Kuantan
-
Assalamualaikum buat semua,
Alhamdulillah sepanjang d'Nur Homestay Kuantan beroperasi, sambutan yang
menggalakkan telah kami terima. Maklum balas balik yan...
mati kutu
-
harini kan
aku mati kutu
sebab
henpon tetinggai dalam ketaaaaaaaa
sham la dia maleh nak patah balik
nasib bek aku boleh online watsep kat pc hehehe
so ...
Serabut 12
-
It's crazy how someone who means a lot to you few years back, now means
nothing. We're not friends yet we're not enemies. We're just strangers with
memorie...
Kerajaan Malaysia Lancar Skim MyDeposit
-
As-Salam para pembaca baik. Benda yang elok kita sokong dan sebar-sebarkan
tidak kisah sama ada hal itu daripada belah pihak Kerajaan ataupun dari
belah pi...
FUNDRIVE TO CAMERON HIGHLANDS - SSNC 2016
-
Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia...
Saya nak mintak review sikit dan nak tengok berapa ramai nak Ride To
Cameron Highlands.. Kita sedang berusaha meng...
Cinta dia
-
Shahrul... satu nama yng hadir suatu ketika dahulu.... sewaktu aku tak
mampu ukir senyuman .. tiada gelak tawa setelah aku gagl dalam satu
perhubungan cint...
Giveaway Cash RM500 Jan 2016 by Emas Putih
-
*Giveway January Cash RM500 by Emas Putih*| Salam. Dijemput join GA uzu
ni. GA pertama untuk tahun 2016. Sila tekan banner kalau nak join GA ini.
Terima ...
WANG YANG BANYAK TIDAK BOLEH BELI CINTA
-
Duit banyak leh bawa bahagia kaa? noo lahh... Tahu kan bahagia tu datang
dari mana?? walaupun ianya hanya subjektif.. namun ianya sangat penting
dalam hi...
Our Times (2015)
-
Best Our Times in Top QualityNow you can watch full Our Times in High
Quality Video with duration 134 Min and has been aired on 2015-08-13 and
MPAA rating...
Pelajar Perubatan Tahun Akhir!
-
Alhamdullillah wa syukur lillah.
dengan izin ALLAH akhirnya aku berjaya naik dan jadi seorang final year
medical student.
inshaALLAH lagi setahun bergelar...
Pertukaran Link
-
#haiiikorunkk
jom tukar tukar link dekat sini nak? ala ala jom lah *PEMAKSAAN* tehee.
okay, siapa yang agak agak macam takada link dia dekat sini, yang say...
Bocoran Katalog Promo Tupperware Januari 2016
-
Bocoran Katalog *Promo Tupperware Januari 2016* - Sembilan perempuan
berkumpul di apartemen rapi Midtown Timur Mallorie Corcoran, 29. Tinggi,
langsing dan ...
RUMAH, KEDAI, TANAH UNTUK DIJUAL
-
Assalamualaikum...
Rumah, Kedai n Tapak Bendang Untuk Dijual
Lokasi : Yan, Kedah Darul Aman
Tel/ Wasap : 0125634709 syila
Random photos #2
-
Eh hari Khamis hari random photo
sbb byk snap gmbr secara spontan
tapi takde kisah yg menarik utk di ceritakan dlm blog ni
so jom la layan photo untuk short...
Evolution of Smooth (EOS) Lip Balm
-
*Salam.. *
* EOS Lip Balm - from USA*
*Advantage of EOS lip balm :*-EOS lip balm sesuai unutk semua jantina dan
semua peringkat umur. budak2 pun boleh g...
Milk green tea thai
-
Assalamualaikum...
Pernah tak dengar milk green tea thai ? Sekarang dah viral tentang keenakan
green tea a.k.a teh hijau thai ni..
Ima sendiri pun dah rasa...
Simple chicken porridge for sick husband
-
I was awaken by my lovely princess at 5 something in the morning today as
she wanted milk. My husband has awaken as well and he did not feeling well.
When ...
Alahai.... Lamanya Nak Seru Mood Menaip Ni
-
Malas betul nak berblog ni.... Sejak dah x bekerja ni tak mengadap
komputer tu yg malas. Lagipun komputer kat rumah dah rosak nak berblog
pakai handphon...
The Transporter Refueled (2015)
-
Full The Transporter Refueled in High QualityNow you can play full The
Transporter Refueled in best quality with duration 120 Min and was released
on 2015-...
Riang ria Aidilfitri 2015
-
Wooww meriahnya hari raya tahun ni.. bebudak yang terlebih gembira SEBAB
mereka dapat duit raya khennn giteww..dulu kita zaman kecik pun gini, rasa
seron...
Mari Memburu Al-Qadr
-
Assalaamualaikum.
Apa kabar Tetamu Ramadan Mu?
Harap masih bersemangat seperti di awalnya.
Kerana kini masa pemburuan perlu giat dijalankan di malam² 10 te...
Window and Main Door Decoration Ideas for Cottage
-
Tips on interior design - How to decorate the windows and the main door of
the house that is used for vacation (cottage).
Cottage is a house that is used ...
FIRMAX-3
-
Assalamualaikum...Lama betul Mas tak update cerita-cerita baru dan
tudung-tudung baru di sini. Mohon maaf atas kesibukan kerja yang kini
menjadi tugasan ...
MEREKA DAH ADA PERLINDUNGAN MAA TAKAFUL!!
-
Today gonna send 4 application for medical & life takaful.
terima kasih on your trust sbb pilih saya sebagai ejen.
saya bantu selagi boleh.
mereka dah a...
Appreciate
-
Assalamualaikum and hi.
*lelambaiii kat awak awakk yg tengah baca nukilan kita ni.. *
It has been a long time mood tak sampai nak membebel kat sini. Dulu y...
Aidijuma Oldseason
-
Salam
Dah lama sangat tak update blog ni, sejak Pindah ke perak dan keje di
pedalaman ni ..
Berbalik pada Tajuk, sejak akhir-akhir ni fenomena tudung ai...
Penampakan Terjelas HTC One M9
-
*KOMPAS.com -* Semakin mendekati 1 Maret, semakin banyak bocoran beredar
mengenai One M9, *smartphone* andalan baru HTC yang kabarnya bakal meluncur
pada ...
Bag Organizer & Diaper Bag : Reseller Price 2015
-
HELLO & HAPPY NEW YEAR 2015 TO ALL SHOPPERS!
Updated pricing for Reseller for year 2015...
Bag Organizer (Small)
1pc - RM25/pc
6pcs - RM22/pc
12pcs - RM20...
Allies (2014)
-
Play Full Allies in Best QualityNow you can play full Allies in High
Quality Video with duration 90 Min and has been launched in 2014-11-01 and
MPAA rating...
Temporary close for business
-
We're sorry, Lovely Thread Garden temporary close for business.
But no worry my fella friends, most of the works were migrated to
artzhana.blogspot.com..
...
February 2015
-
I've been hibernating *from writing any post since early May 2013 & I've
actually private-kan that post pun hahaha* Lama gila hibernate and after
almost...
Oh Ayra !!
-
Assalam,xdak apa nak crita cuma semalam saya ajak En Hubs saya pergi Jakel
.Nak borong kain untuk dibuat skirt utk si kecik ni.
Pukul 5 pm ,si kecik mam...
Selamat Menyambut 2015
-
*Alhamdulillah.. masih diberi nafas untuk merasai tarikh 01.01.2015. Tahun
2014 terlalu banyak kenangan pahit yang datang samaada pada diri sendiri
ataupu...
Belanja my little princess gambar sket!
-
Dia skang:
- Dah bleh berjalan @10 month
- Ada 6 btg gigi (4 atas, 2 bawah) & 2 btg gigi lagi on da way :)
- Kuat jeles (buktinya kalau dia nampak abah/aba...
looming hat
-
well..mula2 sekali nak ucap berbanyak terima kasih pada empunya blog
crochet-is-fun, (tak leh nak tag sbb update blog pakey henset jak)..terima
kadih zati ...
Tempered Glass Screen Protector | Penyelamat
-
Ceritanya bermula macam ni.
Aku tengah charge hp diplug kat dinding, bawah tu ada kipas meja yang
berpusing pada kelajuan 3,aku pulak akaiii pendek jugaa...
mimpi
-
*aku bangun pagi ni*
*a**k**u toleh tepi*
*aku lihat ada bantal yang tak berpenghuni*
*aku teruskan hari*
*aku berbicara*
*bercerita itu dan ini*
*tapi d...
Terima Kasih Allah
-
Assalamualaikum,
Terima kasih Allah.
Segala pujian hanya bagi Allah.
Syukur jika ini bahagia yang ditangguhkan.
Syukur kerana mengujiku dengan pelbagai du...
Style it with LoveBag
-
Hello bag-lovers!
It has been a month since our last post! How are you doing? :)
Today, we're going to share with you some outfit inspirations with our new...
Alhamdulillah... My Newborn baby... 3rd Baby...
-
Aluamdulah...
Dipermudahkan oleh Allah S.W.T...
Ain dah selamat melahirkan seorg baby girl pd 03 September 2014...
Hari ni dah masuk hari 19 Ain berpantang.....
imma birthday girl
-
[image: Photobucket] yesterday which is 5 September 2014, i'm officially 18
23 years old, i know i'm still look like sweet 18 hehe.. kalau kita cakap
umur...
Tamar Cocoa Produk ada IMP
-
TAMAR COCOA adalah minuman berkhasiat keluaran Muslim.
Dihasilkan dari serbuk koko, iaitu produk yang dihasilkan bersama lemak
koko sebagai bahan terakh...
Giveaway teka wajah eda by blogger euruka seven
-
assalamualikum
ok join lagi 1 ari ni
jom pakat click banner kat bwh ni utk join yerr
due dia sampai 31 july 2014
nureen teka k..
no 4, momoi...
gd luck...
Villa Casuarina
-
Assalammulaikum
Maaf entry tertunggak
tapi saya perlu juga kongsikan di sini
pengalaman kami bermalam di Paka
Saya ke Terengganu untuk membuat pemantauan p...
I'm Back !!
-
Lamanya jari ni x menaip, luahkan perasaan dekat sini. huhu... otak ni da
tepu xtaw nak taip ape..sume ade dalam otak je tp x menyempat nak buat
entry...b...
Pray for MH370
-
Salam semua :)
Okay skarang ni Malaysia menghadapi tragedi kehilangan flight MH 370..sama
sama la kita berdoa semoga crew dan penumpang flight ini
dite...
IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014
-
Nak Join Klik Banner
Syarat-syarat @ Cara Penyertaan :-
1) Blogger yang menetap di Malaysia / mempunyai alamat di Malaysia
2) Buat Entry bertajuk *"Inta...
-
JAMU ASLI SIHAT DAN CANTIK gabungan bahan2 terpilih utk kesihatan dan
kecantikan dari dalam tubuh .
Membantu utk kecergasan & tenaga , utk awet muda , waj...
2014
-
[image: photo kai_zpsf1c84801.gif]
**first gif for New Year**
Assalamualaikum.
Agak kekok nak menaip sebenarnya. Sebab dah lama tak update belog nih.
Kena...
LAMA TAK DATING
-
Assalamulaikum..
Lamanya tak dating dengan en husband kat luar...Selalu dating di hospital
je.huhu.. Balik dari hospital hari tu singgah makan di sri kemb...
blog oh blog...
-
semalam puan pelangi ada tanya..aku tak hapdet blog ke sekarang ni ha???aku
bagi jawapan simple je..hentah la..aku rasa macam takdak story sangat untuk
aku...
PEMENANG GIVEAWAY BELLA'S BEAUTY HOUSE
-
Assalamualaikum.
Sorry lambat update.. Agak bz lately..
By the way.. eqa dah pilih dah pemenang guna random.org je.. Tak ramai
sangat peserta sebab eqa k...
NURSING PILLOW KEKABU ASLI
-
*Kekabu asli telah digunakan di zaman nenek moyang kita sebagai bahan untuk
membuat bantal & tilam. Kini, ia semakin dilupakan dengan adanya bantal
berte...
CHOCOLATE FOUNTAIN
-
*chocolate fountain*
* Untuk tempahan dan untuk segala maklumat sila hubungi saya zie :- h/p :
017-7401219 email: ziesalikan@gmail.com fb: zie salika...
kembali menulis
-
assalamualaikum ^^
gila lama tak update.
kononnya busy.
itu semua dusta.
malas yang lebih.
masih lagi seorang pelajar.
melanjutkan ke peringkat yang lebih ...
I'm in UNIMAS now
-
Haiiiiiiiiiiii and assalamualaikum...
I'm now at UNIMAS... ALONE...!!!!!!!!!
almost 1 week here...
don't know why, i'm really boringgggggg rite now...
see...
Pop-Phone Retro
-
Assalamualikum .
apa itu pop-phone retro?
biar gambar yang menjelaskan segala . [lihat gambar di bawah]
[ehsan gambar dari google.com]
[ehsan gambar dari...
Everything happen for a reason.
-
[image: Photobucket] Alhamdulillah. Today is first day of Ramadhan. Kita
dipertemukan lagi dengan bulan penuh barakah ni kan? Semoga bulan ni terisi
deng...
Dearest love,
-
Assalamualaikum & hai,
I am hard person to love but when i love,
I LOVE REALLY HARD.
We come to love not by finding the perfect person,
but by learning ...
Chambray Everyday
-
Whenever I am struggling to put an outfit together, I always think, "I
wonder if my chambray shirt would look good with this". This baby has
definitely g...
Malaysian General Election 13 Blabber.
-
The whirlwind of Malaysian political state still blows. I was rather
shocked by the possibilities that the democratic process in Malaysia might
have bee...
Alamak...!! Bedak Arab pecah :(
-
*A.S.S.A.L.A.M.U.A.L.A.I.K.U.M*
"Alaaaa....camne nie..bedak Arab baru je beli dh pecah...xsempat nak
pakai...ruginyaaaa...huhuhu...."
eyh...jap3...bukan...
couple vs kawen..
-
*Couple*
- Hukum bercouple/berpasang-pasangan sebelum berkahwin adalah HARAM
kerana bukan dari sunnah Nabi tetapi meniru gaya barat.
- Cinta...
SENARAI PENUH CALON PARLIMEN PRU13
-
*Senarai Penuh Calon Parlimen PRU13 mengikut negeri* :
*Perlis Indera Kayangan*
- P 001 – Padang Besar -Azamhari Mahmood (PAS), Zahidi Zainol Abidin (B...
Busy working and studying....tutup order sementara
-
Banyak permintaan nak buat door gift la, cupcakes la, apam la...Sorry
sangat tak dapat nak buat sebab now rin dah kerja. Jadi tak ada masa nak
buat..sayang...
MINGGU MENJADI ROBOT
-
ASSALAMUALAIKUM
Alhamdulillah. bersyukur kepada Allah kerana masih memberi peluang untuk
saya berada di dunia ini untuk membuat kebaikan serta memperbai...
Hanya kerana aku seorang budak
-
Masa sembahyang jumaat tadi, dapat saf yang agak belakang, dekat dengan
budak-budak sekolah rendah sebelah masjid tu. Diorang bersembang time
khutbah, bisi...
KEPUTUSAN GIVEAWAY DISEMBER "LIKE"
-
*Salam..*
*KEPUTUSAN GIVEAWAY DISEMBER "LIKE"*
*firstly, cikbintang nk mtk maaf sgt sbb lmbat umumkan keputusan GIVEAWAY
DISEMBER "LIKE" ni..mak cikbinta...
Juara Maharaja Lawak Mega 2012 milik Jozan
-
Tahniah diucapkan kepada kumpulan pelawak kesayangan ramai iaitu Jozan yang
menjuarai Maharaja Lawak Mega 2012 dengan mengalahkan pesaingnya; Jambu,
Bob...
Lamanya......
-
Ya Allah! Lamanya Hanin menghilang....Lamanya Hanin tak update
blog....huhu! Blog Hanin pun dah lama tak berbuka....sampai Hanin lupa
password blog hanin.....
Lagi Pencerahan Isu Boikot McDonald
-
Video ini boleh menjelaskan sedikit kekeliruan korang tentang isu Boikot
Israel..
..WALLAHUALAM..
p/s: Moga terjawab segala kekeliruan nak boikot. LOL! ...
why herbalife?????
-
nak turun berat???
nak tambah berat???
nak improve kesihatan??
blh call/sms sy for info and details price.. ok =)
herbalife bukan UBAT KURUS
...
Limited edition plushies for sale :)
-
Hellooo plushies lovers!!!
Limited edition plushies are now available for grab!!!
Only 1 plushie available for each type.
Do email to zulaikhacrafter@gma...
HARI JADI KE 41..SYUKUR.
-
Kelmarin genap umur kak 41 tahun.. tua sudah, tapi kak bersyukur,
dalam usia ni kak miliki segala2nya, kasih sayang, suami yang penyayang,
anak2...
Cucur jagung
-
Salam sejahtera..
Semasa kekedai beli barang dapur tengah hari tadi nampak pula bungkusan
jagung dalam peti ais..Tetiba tekak rasa nak makan cucur jagu...
-
*Item Name* Dodora Niple Whitening
*Price* Rp. 25.000
*Description* *Dodora* adalah sebuah merek ternama yang berasal dari Taiwan
dan telah diexpor ke ma...
3 Hari Makan Sampai Gemok
-
Ye 3 hari mulai hari ini aktiviti aku adalah makan makan makan dan
makan...huhu.gembira perot aku.sebabnye arini ade 2 open house yg akan di
terjah.1 umah...
Novel :Kirana Aqila- Chapter 2 : Persiapan dimulai
-
Chapter 2 : Persiapan dimulai
Setelah sambutan majlis yang dibuat oleh Mila, adila dan ani malam itu ,
kira telah memulakan aktiviti persiapan untuk ke Lon...
✿ Aneka Kek Lapis Kembali Lagi ... ✿
-
* Kebanyakkan di pasaran size 5.5 x 3 ...*
*kami menyediakan kek lapis bersize 8x3 dengan harga yg berpatutan ...*
*RM 21.00*
*------------*
*Kek Lapis Man...
MENCARI PEKERJA SAMBILAN DI BULAN PUASA 2012
-
AS SALAM..
KAMI DR COMPANY SERIKAPAS MENCARI PEKERJA SEMENTARA UNTUK MENJAGA BOOTH
KAMI DI 3 BOOTH BERASINGAN.
2 PEKERJA DI EMPIRE GALLERY SUBANG JAYA
2 P...
Habbatus Sauda
-
*KINI KEMBALI*
*Sekotak hanya RM10*
*Poslaju RM6*
*Combine shipping allowed*
Daripada Abu Huraira r.a. Nabi s.a.w. bersabda,
"Habbatus Sauda ini menyemb...
Samsung Galaxy Note'book Cover--Dayu
-
Sebulan lebih menyepi, dah x menjahit ke cik nurul? huhu ramai nye
bertanya soalan cepu mas nie..hehe still menjahit lagi yea..cuma slow sikit
coz di atas...
Kursus Fotografi & Editing Asas [12-13 Mei 2012]
-
Assalamualaikum wbt.
Dah lama tak post kat blog ni . Kesian dia :( Well actually harini aku post
pon ada sebab . Iaitu nak promosikan program under Unit Mu...
3 PERSOLAN BILA PUTUS CINTA
-
Bila berkata tentang cinta semuanya terpana , bila berkata tentang
pengorbanan dalam bercinta semuanya sanggup , tapi bila berkata tentang
putus cinta , a...
Al-Fatihah buat adik Edrian
-
10.05 pagi tadi (25/4/2012) di Hospital Kuala Lumpur.
Kembalinya ke Rahmatullah adik Edrian Zemier Elyyas
Semoga Allah mencucuri rahmat buat Allahyarham Ed...
Baking Soda Air Freshener
-
Maggie had new tutorial on how to make a basic room air freshener using
baking soda. I tried it and now am lovin it. I can tell you that this is
way...
Accessories Lover ^_^V
-
Salaam...hye gojes ppl :)
jowm cuci mate tgk accessories chanteq :)
if berkenan just fill up the order form yah!
*RM15 only!*
MB-01(green)
MB-02(multico...
Poliklinik Penawar Simpang Renggam
-
Dah lame rase nye aku x update blog ni,cam da kene makan anai2 je blog aku
nih hahaha....yelah,sejak2 aku dah keje nih mlz rase nye nak ngadap
labtop,...
What Does EDP Perfume Mean?
-
In the broadest sense, all products that are designed to make a person
smell a certain way can be called "perfumes." However, in the cosmetic
industry, per...
tahniah OSBON; Juara Maharajalawak Mega!
-
*Tahniah abang Bon dan abang Os atau OSBON!*
*Tahniah kerana memenangi Maharajalawak Mega~~*
*Korang memang terbaik!!*
KEPUTUSAN MAHARAJA LAWAK MEGA AKHIR
...
GA - Jom "LIKE" Pic Qasih
-
Salam.Mule2 nak tanye dulu la,kalau MT wat GA,ade x yang sudi join?Huhuhu
harap ada yang sudi join.Ini adalah GA ke-2 yang MT anjurkan.Tak susah
pon,nak m...
Handfon lu cikai la, tak macam handfon gua....:p
-
hello peeps.
its happen last month ago. When aku sedang makan-makan dengan family aku.
Tengah dok makan-makan, aku nampak ada sorang budak *perempuan* ni ...
MISS ROSE PROFESIONAL MAKE-UP
-
*MISS ROSE COMPACT POWDER NATURAL COLOUR*
*RM 36 including postage*
*MISS ROSE CELAK KAJAL*
*RM 16 including postage*
*MISS ROSE FOUNDATION*
*RM 26 incl...
Ya Allah, Sudilah pandang kami...
-
(An Egyptian Muslim cries during evening prayers
called Tarawih during Laylat al-Qadr at Amr Ibn El-Aas Mosque)
Bismillahirrahmanirrahim..
Dengan namaMu Ya...
Kenapa?
-
Holla..
Amboi..berhabuk sudah ini belog..
Ok la. Entry kali nie zai takde cerita yang best..
Cume i've some question untuk manusia yang bernama *LELAKI*..
...
Kelebihan Dan Keburukan Silent Readers
-
assalamualaikum .
ehem ehem ! testing jari okayy .
*Selamat menjawab soalan Peperiksaan Menengah Rendah (PMR) yang akan
berlangsung pada minggu hadapan ya...
Baju Terbalik Bongkar Rahsia Adik
-
BESUT: Tindakan seorang remaja perempuan berusia 15 tahun memakai baju dan
seluar sukan secara terbalik ketika bergegas pulang ke rumah selepas
dihubungi k...
Yarn dye petite handbag
-
Price: RM65.00
-Available-
Made from premium quality cotton and yarn dye with 1 interior pocket.
This bag is quite small however roomy enough for ...
Top Referral - GA Raya Gorgeous Collection
-
*zaiikulim *dpt top referral n early bird...tahniah!!!!
email details ke et.bak82@gmail.com
nama/address/no.phone
Tudung Anggerik:
Mengapa saya memilih...
Berpindah ke shakiddo.com
-
Salam..
ini adalah entry pemberitahuan mengenai pemindahan blog ini dari*
shakiddo.blogspot.com* ke *shakiddo.com*
Kid akan memaklumkan jika ada sebarang p...
Tips Mengelakkan Mengantuk
-
Asslamualaikum semua...sedar tak sedar tinggal lagi satu hari jer lagi kan
kita nak sambut Hari Raya Aidilfitri dan juga akan meninggalkan bulan yan...
kenapahati perempuan selalu berubah.
-
kenapa kenapa!yyyyyyyyy?
owh hati perempuan ku....
hurm.merajuk menagis meraung meluat.xbestnya.sudah2....
but now its really really happen!dush=dush!!pe...
Tips Memakai Kanta Sentuh - Contact Lens
-
Hi all,
Dekat sini aku nak kongsikan tips memakai contact lens bagi anda2 yang baru
nak mencuba pakai contact lens. Tak susah pown nak pakai contact lens. ...
~Senarai Peserta GA~
-
Alhamdulillah..sudah sepuluh hari umat islam berpuasa..
Mari kite tengok siapa sudah menyertai GA kali ini...
1. siti halijah
2.Rossyai
3.abazilah
4.♥♥azat...
** "Thank you" **
-
Hi kawan2 how ur life going on....hope everything fine.... dah berbulan
juga i tak update blog saya ni...... sebok dan tak ada internet kat
rumah...... s...
(GAMBAR)Majlis Pernikahan Tomok & Siti Rahayu
-
[image: gambar pernikahan tomok dan ayu]
[image: gambar pernikahan tomok dan ayu]
[image: gambar pernikahan tomok dan ayu]
[image: gambar pernikahan tomok...
RossRazif 1st GA.....
-
Salam 1 malaysia!!! diumumkan, rossrazif menjemput semua blogger2 tuk
menyertai 1st GA RossRazif...sebelum ni mmg ada keinginan nak wat GA tp
kesuntukan ma...
dan pemenang bertuah 1st GA ialah...
-
drum roll please!!
.
.
.
mari kita tengok sapa yang kena keputusan sakinah boutique 1st give away
juri ialah cik eryssa qiestina yg pemes amos itu...
Ampunkan MT ye Mama Rayyan & Cempaka Yellow..
-
As-salam....
N3 nie MT tujukan wat Mama Rayyan & Cempaka Yellow..Entah di mana
silapnya,hadiah utk mama Rayyan n Cempaka Yellow boleh tertukar pulak...x
k...
Sara & Pari: Our 1st GIVEAWAY!
-
*Syarat Penyertaan :*
1) Warganegara Malaysia dan mesti mempunyai blog
2) Wajib *Follow blog Cik Sara Aspalela dan Maritza Perez atau nama
samarannya Pa...
sweetheart :)
-
jika itu takdir aku
aku terima setiap yang berlaku
biar sukar menelan waktu
aku cuba terbangkan kamu
biar jauh dari aku
jika kamu takdir aku
aku terim...
Luna is Real?. =3 meoooww~
-
Luna
Hi guys, topik hari ni lebih untuk memperdajalkan kucing..hahaha..mampui
aku kalau fan2 "KaMi PeNcInTa KuCiNg" kat facebook tu tengok entry aku kali...
Blog pilihan hari ke-6!
-
Sorry lambat update. boleh bantai tido plak semalam. huu
kol 9 ingat nak update pasal ni. TERtido depan laptop plak.
anyway, ni blog pilihan harini! ;D
TER...
-
saya rindu awak
saya sayang awak
saya cintakan awak...
he2....
1 year
12 months
365 days
8760hours
525600 minutes
315600 seconds
EVERY DAY
EVERY TIME
EVERY...
destination : South Korea 2
-
*Day 4 [2.12.2009]*
Bye Oak Valley~~~
After checked out from our hotel,we directly headed to Seoul,The Face Shop
[Duty Free]
Beli2~~~~sold-only-in-korea ...
A night with Teha (part 1)
-
Hye. hye. hye.
act post ni patotnye aku post 6 October 2010 aritu, tapi disebabkan
beberapa masalah kemalasan tahap melampau plus saipkan banyak assignmen...
Gerhana Matahari!!!
-
Hari ni 15 Januari 2010 terjadinya satu peristiwa gerhana. Semua ini adalah
gambar yang diambil di Padang Menora, Tasek Gelugor, Pulau Pinang,
Malays...
Cuppylove
-
Cupcakes Business,
It was right after our SPM 2007, if I'm not mistaken.
Pelupa.
Anyway, ini semua idea Aqilah Nadiah who is my best friend
dari kecil an...
0 ulasan:
Catat Ulasan