Khamis, 23 Julai 2015

Intim Gel

MELECET KETIKA BERSAMA..JOM RAWAT BERSAMA PRODUK JAMU SUSUK DARA
KES MELECET
minggu ni saya nk cerita satu kes melecet dan jalan penyelesaiannya
~AYOYO..kes berat ni..
~MELECET HINGGA 3 BULAN...
Artikel yang diambil dari surat khabar Metro menyatakan MELECET HINGGA 3 BULAN...
"Alat Kelamin saya pernah melecet selepas bersama isteri. Ia membuatkan saya dalam kesakitan dan lukanya sangat pedih. Sejak empat tahun berkahwin, pernah beberapa kali ia terjadi."
WAHAI ISTERI ! ! !
- TOLONG ambil berat permasalahan ini...Kerana bhgn intim anda yang 'KEMARAU' tu menimbulkan juga masalah kepada suami anda..
- Bukan sahaja anda yang menderita sakit, pedih, luka.tetapi suami anda juga..
::Silap2 haribulan suami pun menjauh...
WAHAI SUAMI ! ! !
- TOLONG bertindak sekiranya isteri anda mengalami masalah 'KEMARAU' berpanjangan...
- Bukan sahaja anda merasa sakit dan melecet..Isteri anda juga mengalami nasib yang serupa...malah akan mengalami luka di bhgn intim nya...
::Jangan tau nak sedap jerk..isteri problem tak nak tolong..
PENYELESAIANNYA:::
Untuk isteri ---> INTIM GEL (IG)
Untuk suami ---> MINYAK IKAT KASIH (MIK)
kedua2nya sapu sebelom bersama ok

JOM DAPATKAN DUA2 ITEM NI...
meh pm saya CEPAT2
JANGAN MALU JANGAN SEGAN
IN SHA ALLAH
Di Jamu Susuk Dara kami ada PENYELESAIANNYA
PEMBELIAN dengan saya shj akan dpt rundingan percuma
jika beli di kiosk atau kedai jamu..pastikan anda bertanya pd penjual tersebut
PASTIKAN ORIGINAL BARU BELI
saya agen sd yg SAH
sms/wassap 011-29292581


0 ulasan: