Isnin, 22 Februari 2016

Suami main kayu tiga

ROBEK HATI BILA SUAMI ADA "SPARE TYRE"

\

Mula2 saya anggap ini hanya gosip bila kawan2 beritahu suami ada gilfriend baru. Ye lah... suami saya ramai klien. Mungkin kawan2 saya tersalah sangka. 

Sehinggalah suatu hari saya terserempak suami dengan si dia.. siap berpegangan tangan pulak tu. Suami cakap cuma kawan biasa. Hati rasa bagai dirobek2... rasa macam ditikam2. 

Tapi saya tak salahkan suami saya 100% sebab saya sendiri tak pandai jaga penampilan. Si dia tu memang moden dan cantik. 

Saya nekad nak rampas suami saya semula. Saya usahakan untuk kuruskan badan.... bentuk semula susuk tubuh seperti anak dara. Saya mahukan lengan.. pinggang dan pinggul kembali seksi.... 

Sehinggalah saya diperkenalkan oleh sahabat karib saya dengan SECRET CORREA. Kini hampir sebulan saya menggunakannya. Saya perasan kini suami saya asyik di rumah je... Alhamdulillah . .. dipertemukan dengan SECRET CORREA . ... RAHSIA CINTA KAMI KEMBALI BERTAUT 

TQ SECRET CORREA          

 ************ 
Whatsapp 011-29292581
Whatsapp 011-29292581
Whatsapp 011-29292581

0 ulasan: