Sabtu, 27 Jun 2015

Apakah Punca Faraj longgar?

Info JSD....
Apakah Punca Faraj longgar?
Salah satu sebab yang paling utama melonggarkan faraj adalah disebabkan oleh bersalin. Semakin kerap wanita melahirkan, lebih tinggi kecenderungan untuk farajnya menjadi kendur atau longgar kerana dinding faraj diregangkan keluar.

Satu lagi punca melonggarkan faraj adalah disebabkan oleh aktiviti seksual yang kerap. Lelaki lebih suka faraj ketat itulah sebabnya kenapa mereka memilih wanita muda sebagai pasangan seksual. Wanita yang mempunyai faraj yang ketat akan merasai keghairahan yg lebih, dan akan merasai setiap tujahan dan tekanan yang dilakukan oleh suaminya.
Terdapat faktor-faktor yang berlainan yang boleh membawa kepada kemerosotan dinding faraj dan anda tidak boleh memberitahu tepat jika faraj anda telah longgar berdasarkan ukuran tepat tetapi terdapat beberapa petunjuk dan mereka termasuk yang berikut:
1. Rasa untuk memasukkan "objek" lebih besar ke dalam faraj untuk rangsangan dan keghairahan.
2. Kesukaran untuk mengemut (grip) jari telunjuk anda menggunakan faraj.
3. Faraj tidak lagi tertutup (ternganga), apabila anda tidak terangsang.
4. Dengan mudah anda boleh memasukkan lebih daripada tiga jari tanpa rintangan banyak.
5. Kesukaran untuk mencapai orgasme.
6. Kegagalan untuk memuaskan pasangan anda seperti anda baru berkahwin.
Di sarankan anda semua buat ujian diatas untuk mengetahui tahap kelonggaran faraj.. Walau ternganga, besar dan longgar tahap maksimum skali pun.. Rawatan dan ikhtiar secara konsisten dengan Jamu Susuk Dara, insyaAllah dapat membantu mengatasi masalah ini.....

0 ulasan: