Rabu, 24 Jun 2015

Suami Kasanova

Suami Kasanova
Testimonial ini tidak bergambar, cuma beliau menceritakan permasalah beliau, saya yang membaca ini sedih sesangat seorang wanita diperlakukan sebegitu rupa oleh lelaki yang sepatutnya menjaga dan melindunginya. Apa pun, Syukur kerana beliau telah menemui pengikat suaminya. Beliau menggunakan kesemua produk Jamu Susuk Dara.
Moral daripada cerita beliau ini, setiap wanita perlu menjaga kebersihan dalam dan luar. Kerana apabila melarat sukar untuk diubati jika tidak bertemu dengan penawar yang sebenar-benarnya. Jaga diri jika anda ingin dikasihi suami. Alat sulit wanita adalah nyawa didalam rumah tangga.
Terlibatnya saya dengan menjual jamu ini adalah kerana ingin kongsi tentang kebaikkannya kepada semua yang berminat untuk menjaga kebersihan luar dan dalam supaya badan lebih sihat dan tidak lesu. Yang penting alat sulit kita sihat dan bebas daripada keputihan serta bau bauan yang kurang menyenangkan.
__________________________________________________________________
PUAN SETIAUSAHA, SEGITIGA EMAS KUALA LUMPUR
Sis hani tq kerana datang melawat saya ketika dalam keadaan putus asa. Sis sendiri temankan saya di mahkamah syariah tempoh hari. Walaupon suami saya selingkuh. Di tangkap khalwat depan saya. Ketika perbicaraan bukan saya menangis sendiri. Malah sis hani turut menangis tersedu – sedan.
Masih terdengar – dengar tuduhan yang dilempar suami pada saya. Dia jadikan saya penyebab untuk dia buat maksiat diluar. Suami saya cakap saya tidak pandai jaga kebersihan. Barang saya berbau bangkai bila habis berjimak. Tersentap saya terus terbayang – bayang situasi itu. Pernah satu malam sehabis jimak suami saya lap kemaluannya dengan towel dan mencium tapak tangan. beliau terus buat muka pelik depan saya “ bau apa ni? Bau apa ni? Bau sial”. Tanpa di tahan air mata ini jatuh terus. Hiba, terhina.
Sehabis keluar bicara. Sis hani temankan saya pulang. Dia bagi saya F.O.C ( PERCUMA ). Sis hani cakap…cubalah sementara laki ko tak balik. Bikin kasi baik. Buang yang busuk – busuk tu.
Dalam keadaan ragu – ragu walaupon sudah beranak 5. boleh di katakan setahun sekali mengandung dengan keputihan macam air hujan. Dengan suami yang asyik nak berjimak tak kira masa senang cerita pantang nampak muka saya mesti nak punya. Kalau tak bagi merajuk sampai 3 ke 4 hari tak balik rumah.
Dengan keadaan takut – takut kena masukkan jamu dalam faraj. Ditambah dengan perasaan was – was karang aku makan mati katak pulak. Sis hani terus – terus brain wash saya. Kalau tak mahu malu ko buat la. Kalau ko nak laki ko balik setia dengan ko. Ko buat lah…
- 2 hari 2 malam saya simpan jamu tu dalam hbag. Sikit tak terusik.
Teringat kata2 sis hani saya terus bangun keringkan hati masukkan 2 kapsul dalam faraj. Peh memang busuk bau lendir yg melekat kat jari saya ni. Lepas tu saya makan 4 biji jamu pula. Esok pagi saya berak – berak. Saya terus col sis hani. Oooo..effect tak pernah makan jamu. Hari tu saya makan lagi 2 biji. Selang sehari makan lagi 2 biji. Sudah seminggu suami saya masih tidak pulang. Ketika mahu buang air besar terasa seakan – akan benda tersumbul di faraj saya. Nauzubillah mencurah lendir pekat pekat seperti plastik, seperti gel rupa jamu bertukar berkepul – kepul seperti tembakau warna coklat tua. Suspend tapi bau busuk sangat sampai saya tutup dengan kain tuala hidung saya ni. Saya terus hubungi sis hani kerana panic. Mahu saja saya pergi klinik sebab kemaluan saya terasa gatal sangat – sangat. Lagi pon benda buruk macam tembakau keluar dari faraj betol – betol buat saya panic. Sis hani sms suruh saya bertenang. Dia suruh masukkan balik 2 kapsul yg baru dan repeat makan 3 hari lagi. Saya buat lagi. After seminggu benda tu keluar lagi..pergh kali ni lebih dasyat. Tapi saya dah bersedia dan sis hani pon dah hantar 1 paket masker untuk di pakai ketika gatal2. selepas selesai saya ulangi sampai kali ke 3. paling best lepas sebulan. Iaitu trip ke4. suami saya balik rumah setelah 3 bulan tak balik. Saya telah pon pakai jamu susuk dara “ rahsia malam pengantin” yg kak hani provided F.O.C untuk saya dengan niat ikhlas membantu. Macam biasa suami saya bukan boleh berhenti kalau 1 round. Tapi malam tu laki saya sempat 2 round sahaja dan cepat pancit. Dia menyungut dgn saya mulut zakar dia kering dan air mani cepat terpancut. Saya buat tak peduli. Esok pagi saya col sis hani cakap husband saya tak suka “game” mlm tadi. Sis hani kata relax….sekejap lagi mesti dia nak lagi. Tak sempat putuskan talian dgn sis hani. Suami saya col cakap rindu kat saya dan nak saya balik untuk berasmara dana dengan dia. Suami pon mengucapkan kata2 menggoda pada saya melalui telefon. Hari tu saya half day cakap dengan bos anak demam. Setiba sampai dirumah tak sempat apa2 suami terus terkam saya. Dan memuji2 barang saya best. Barang saya terbaik. Paling baik dari perempuan2 yang pernah dia tiduri. Walaupon hati saya terluka dengan pengakuan suami saya. Dari hari pertama dia balik sampai sekarang sudah masuk hamper 4 bulan suami saya asyik memuji2 kehebatan dan dia begitu puas dengan persembahan saya.
- Terkenang dalam diri ini…lepas beranak pon saya takut nak makan jamu. Jamu adalah haram bagi saya. Sebab rambut gugur. Sakit kepala. Tapi bila sis hani ajar tentang kelemahan – kelemahan jamu…hari ini saya makan jamu 2 jenis setiap hari berbiji2 saya telan. Telan collagen, telan pemutih badan, telan jamu sis hani lagi…sumbat susuk dalam faraj lagi..ternyata saya rasa hidup saya bersinar lagi. Saya hampir kehilangan suami saya sebab kedegilan dan keegoaan saya. Kalau diikut – ikutkan malu saya dengan promoter – promoter jamu yg pernah rekemen pada saya satu masa dulu. Saya prefer pergi kedai kecantikan beli pencuci muka, bedak tapi bila orang perkenalkan jamu mentah2 saya tolak dan mencebik. Macam – macam alas an saya bagi takut matilah, nanti gatal2 naik lah..akhirnya…..semua tu makan diri.
- Hari ini saya bahagia…order online dari sis hani 1 bulan sekali set produk susuk dara naseb baik dapat diskaun 20%. Dulu masa nak baikkan penyakit saya ni sis hani bagi makan dan guna jamu susuk dara” rahsia malam pengantin” sampai 4 set untuk sebulan. Mmg puas hati. Hari ini saya lah orang paling cuak kalau jamu habis.
Saya berkongsi testimoni ni kerana request khas dari sis hani. Walaupon malu…saya sarankan wanita – wanita bergelar isteri ambillah ikhtibar apa yang berlaku pada saya.
AMAT SAKIT JIKA KITA KEHILANGAN ORANG YANG KITA CINTAI.
Rasa hina bila orang yang dicintai menyebut kekurangan kita pada wanita lain. Saya malu dengan diri saya sendiri. Walaupon bergaji besar tapi saya tidak sensitive perkara dalam kain. Perkara ni betol2 buat saya hilang keyakinan diri, tapi hari ini tidak lagi. Saya sentiasa yakin dengan diri sendiri. Tidak pakai panty liner kerana rasa sangat selesa.

0 ulasan: