Jumaat, 26 Jun 2015

Rahim Kembang dan Sakit Tumit di Susuk Dara

Rahim Kembang dan Sakit Tumit di Susuk Dara
Adusss, sakitnya tumit Ku ini, rasa menyucuk-nyucuk. Silap urat kat mana agaknya?
Jangan Dibiarkan masalah ini terus-menerus mengganggu aktiviti harian ANDA.
Jika sakit Tumit ini, hadir bersama salah satu sakit-sakit yang lain seperti dibawah:
1.Sakit Ari-ari diantara pusat dan diatas V atau faraj Anda.
2.Sering buang air kecil.
3.Apabila terbatuk atau bersin keluar air dari V atau faraj.
4.Miss V atau faraj Longgar dan sering mengeluarkan keputihan atau cecair atau lendir.
Jangan dibiarkan keadaan ini berterusan, kerana ia adalah tanda-tanda Rahim kembang. Kebanyakkan wanita sekarang yang mengalami masalah ini tidak sedar, ia adalah salah satu gangguan kesegaran keintiman berumahtangga.
Antara FAKTOR:
-Kerap minum AIS yg menjadi faktor utama faraj KEMBANG/BERAIR
-Terlebih makan makanan yang sejuk zatnya dan begitu juga makanan yang sejuk sajiannya.
-Kerap bersalin dan keguguran tanpa rawatan dan pantang traditional yang betul.
PENYEBAB RAHIM KEMBANG yang tidak diambil berat oleh wanita hari ini
-Wanita yang keguguran sepatutnya kena lebih berpantang dari wanita yang bersalin biasa. Walaupun gugur dengan usia kandungan 2 bulan, MESTI berpantang spt bersalin biasa, untuk kebaikkan diri individu itu sendiri dan suami yang dikasihi.
INFO
Rahim Tak berada ditempatnya atau lebih dikenali rahim jatuh. Kedudukan rahim boleh beranjak iaitu 'terlalu tinggi' atau 'jatuh'.
Istilah rahim 'terlalu tinggi' adalah rahim berada terlalu jauh iaitu kedudukannya tinggi seakan-akan di perut.Kebanyakkan wanita tidak pasti sama ada rahim mereka tinggi atau tidak. Biasanya rahim yang tinggi sukar hamil dan perlukan urutan traditional.
Antara petanda rahim terlalu tinggi adalah...tidak berasa selesa di bahagian antara perut dan rahim. Jika dirujuk kepada doktor pakat sakit puan juga ia memerlukan urutan tradisional untuk membetulkan kedudukan rahim tersebut.
Istilah rahim jatuh - Punca rahim 'jatuh' ialah apabila sesorang wanita yang sering membuat kerja-kerja berat tetapi TIDAK dengan cara yang betul. Contohnya Tidak mengangkat benda yang berat dengan posisi dan cara yang selamat iaitu dengan menegakkan tulang balakng manakala kaki seakan ingin duduk. Semasa mengangkat benda berat hendaklah menahan nafas dan JANGAN tarik dan hembus nafas ketika itu. Dan ada juga yang menggerakkan atau memindahkan barang dengan ibu jari kaki sahaja, Ini adalah tidak baik untuk kesihatan rahim Anda.
Tanda-tanda rahim jatuh ini adalah rahim terasa sakit dan ngilu di bahagian rahim, ketika bersama suami juga akan terasa sakit dan tidak selesa.
PRODUK JAMU SUSUK DARA YG MAMPU MERAWAT RAHIM KEMBANG
1)JAMU PENGANTIN DARA
2)JAMU AKU DARA
3)JAMU JALINAN CINTA (Utk Keguguran Kandungan)
SET TAMBAHAN UTK PRODUK LUARAN
3)MEDICATED FEMININ WASH
4)MASKER VAGINA
INFO KURANGKAN MINUM AIS
Ais merupakan penyumbang utama masalah rahim kembang, berair, sejuk sekaligus menjadi punca utama masalah keputihan, faraj terlalu becak dan berbau. Bagi lelaki pula, pelancaran darah yang kurang mantap boleh menyebabkan zakar lemah, sperma kurang berkualiti dan air mani mencair. Tak guna jika anda merawat tapi punca utama anda gagal atasi.

SMS/WHATSAPP ROSZALIZA 011-29292581

0 ulasan: