Ahad, 14 Jun 2015

MASKER AJAIB

TAHUKAH ANDA ???
dengan Masker RM25 nii..anda dapat ketahui masalah2 tersebut
-faraj longar
-keputihan yg teruk
-kentut vagina
-bdn anda byk toksid
-bau yg kurang menyenangkan
-produce cecair yang berlebihan
-rahim kembang
apa tunggu lagi jom order...
Miss V anda MENGGELEBER, HITAM, GATAL & LONGGAR selepas dah beranak pinak???
TIPS NAK PAKAI MASKER VAGINA BAGI YANG DAH BERKAHWIN
1) LEPAS MANDI SEBELUM PEGI KERJA....SAPUKAN MV PADA PERMUKAAN FARAJ ANTARA 2 BIBIR
2) SAPUKAN JUGA PADA BUKIT KECIL YG SENSITIF AGAR BUKIT KECIL YG LAYU ITU AKAN SEGAR BUGAR SEPERTI ANAK DARA...(BIJI KELENTIT)
3) SAPUKAN JUGA DICELAH CABANG PAHA SUPAYA WARNA HITAM DI CELAHAN ITU AKAN MAKIN PUDAR
4) AKHIR SEKALI OLESKAN DENGAN JARI TENGAH MASUKKAN SEPARUH JARI KE DALAM LUBANG FARAJ...Pusing-pusingkan jari anda...Aaarrr yg ni la baru nk rasa ketat...Kalau setakat sapu saja tak jadi puan-puan sayang oiii...(Umpama makan dgn ambik bau ler beza tak?...beza kan?)
kenapa kita panggil dia masker vagina?
bila kita tak rasa gatal2. rutin harian kita entah berapa kali masuk tandas buat urusan kecil dan besar. selesai sahaja. bedakkan miss v kita. diseluruh permukaan miss v. keselesaan sepanjang hari dan rasa kering dan tidak melekit. bau tak ada.
~ bila mandi tu ambil masa srub balik bedak2 yg kita sapu. terdapat banyak daki2 akan keluar. itu semua sel2 kulit mati kat miss v kiita. mcm bibir. bila dah scrub kita lap dengan kain bersih kita boleh rasa halus, lembut dan licin. kalau kita kerap buat mcm tu setiap hari. Miss v kita tak ada la lebam....fresh pink kalau kita guna dari peringkat awal. kalau baru nak guna jadikan amalan kena sabar sikit la. sbb nak repair miss v tu bukan sekejap. kena rajin dan tidak putus asa.
kenapa harus kita bedakkan miss v kita
~ kalau dah kawin lama2 berjimak.. bunga2 yang segar pon makin layu. adat benda hidup mcm tu la. tapi...kalau kita bedakkan miss v ...percaya tak ianya kembali tegang . bayangkan tu baru sekali. kalau hari2.
~ pada masa yg sama bila bedak disapu pada lubang miss v....automatikly terus rapat. lubang tersebut tertutup. tak ke magic tu namanye.
kenapa orang mengandung boleh pakai?
~ orang mengandung makin lama baby makin besar dalam rahim. jadi banyak lebihan - lebihan lendir karung baby tolak. jadi no wonder dengan tekanan tu..banyak lendir akan keluar ketika mengandung terutamanya dari masa kesemasa faktor baby membesar. time tu ibu - ibu mengandung sangat susah hati...panties basah, gatal2 semua serba tak kena. so wanita2 mengandung simpan magic powder dalam poket kemana2 u pergi.
1001 KEGUNAAN MASKER VAGINA
SELAIN DRPD MEGECILKAN LUBANG MISS V DAN MENGAWET MUDAKAN MISS V KITA...MASKER INI JUGA BOLEH DIGUNAKAN SEPERTI BERIKUT :
Ada antara kita pompuan ni, ketiak dia hitam, puncanya lama sgt pakai deodorant. Hitam tu sebenarnya kesan sel kulit mati yg bertepek xmau jatuh. Nak hilangkan senang je. Sental je dengan masker vagina tu putih berseri mcm rendam klorox uolss!!!
Tempat miss v tu kalau disental lembut setiap hari akan menjadi cerah & PINKISH.
Masker ni juga boleh digunakan kepada kulit yg gatal-gatal seperti ruam & geli gatal...(Sumpah puntianak org dulu-dulu kata). Ada juga yg gunakannya tuk kecutkan jerawat.
Bukan sekadar MASKER VAGINA...tapi segala powder...
+ boleh rapatkan bibir fajar
+ boleh merawat gatal2 di bahagian faraj
+ boleh serap keluar keputihan
+ boleh mencerahkan kulit di bahagian faraj
+ menyamankan faraj
+ boleh merawat masalah ruam di bahagian lain
+ boleh jadi pengganti deodorant
+ merawat buasir
+ merawat luka kecil
TESTIMONI 1
dah seminggu lebih guna masker ni KM...wow...memang puas ati, terasa ketegangan bahagin bibir ms.v, yang paling best nyer....yg itam2 kat celah2 tu tukar jadi pink dah... senyum memanjang...semalam lepas mandi akak cubalah x pakai panty liner...then lepas tu akak tengok ada warna coklat2 kat seluar dalam, bila akak pegang kat ms.v ada benda melekit warna puitih kekuningan, nak ambik gambar tapi geli sangat terus buang dalam toilet...tapi yang pastinya memang berpuas hati dgn masker ni..
TESTIMONI 2
sungguh terharu dan bangga bila customer (bukan Melayu) yg beli MV kasi feedback tadi..
Hello amoi..fristly I would like to say milion thank you sebab u jual herb tu dekat i..from that day i pakai..i sudah x perlukan pantyliner lagi..suma masalah i yg bertahun tahun sudah settle..hanya kerana u promote itu herb dekat i..i nk purchase utk kali kedua..boleh x?sekarang i punya 'barang' sudah x ada bau lagi...tqvm..i punya husband banyak suka sama i sekarang..tidur pun sudah mau peluk i..nanti i mau beli dari u yg lagi power punya..tq juga pada yg buat herbs ni
TESTIMONI 3
Mrs. H, preggy 4 bulan
masalah
- keputihan yang berbau
- miss v berair serta amat gatal
salam dik, akak baru sapu masker tu, 10 min lepas, wow... Amazing la...
Bibir miss v tu terus cantum mcm masih dara. Pastu kering terus. X becak dah...
Cuma ada skit mcm pedih kat tepi lubang... Maybe ada luka kot masa dok sedap garu...
Tp best la mask ni.. Nak repeat lg la nanti…
Nama Produk : Masker Vagina
Kuantiti : 5 Gram
Harga : RM25 (Tidak termasuk postage)


0 ulasan: